Ehdotus yhtiökokoukselle hallituksen jäsenistä ja palkkioista

Raisio Oyj  Pörssitiedote 28.2.2013

EHDOTUS YHTIÖKOKOUKSELLE HALLITUKSEN JÄSENISTÄ JA PALKKIOISTA

Raisio Oyj:n hallintoneuvosto ehdottaa keskuudestaan asettamansa nimitystyöryhmän esitykseen perustuen 27.3.2013 kokoontuvalle varsinaiselle yhtiökokoukselle seuraavaa:

Yhtiökokouksen päättymisestä alkavana toimikautena hallituksen puheenjohtajalle maksetaan palkkiona 5.000 euroa kuukaudessa ja jäsenille 2.000 euroa kuukaudessa. Tästä palkkiosta noin 20 % maksetaan luovuttamalla yhtiön hallussa olevia omia osakkeita ja noin 80 % rahana ja palkkiot suoritetaan kahtena yhtä suurena eränä toimikauden aikana siten, että 1. erä suoritetaan kesäkuun 15. päivänä ja 2. erä joulukuun 15. päivänä. Lisäksi heille suoritetaan kokouspäiviltä päivärahaa ja korvataan matkakulut yhtiön matkustussäännön mukaan.

Hallituksen jäsenmääräksi 27.3.2013 alkavalle toimikaudelle vahvistetaan viisi.

Erovuorossa olevat hallituksen jäsenet - Anssi Aapola, Erkki Haavisto, Matti Perkonoja, Michael Ramm-Schmidt ja Pirkko Rantanen-Kervinen - valitaan uudelleen hallituksen jäseniksi yhtiökokouksen päättymisestä alkavaksi toimikaudeksi. Hallituksen puheenjohtaja Simo Palokangas ei yhtiöjärjestyksen perusteella ole vaalikelpoinen hallituksen jäseneksi 27.3.2013 alkavalle uudelle kaudelle.

viestintä- ja IR-päällikkö

Jakelu: