Ilmoitus omien osakkeiden luovutuksesta

Raisio Oyj     Pörssi-ilmoitus 17.12.2012

ILMOITUS OMIEN OSAKKEIDEN LUOVUTUKSESTA

Raisio Oyj:n yhtiökokous on päättänyt maaliskuussa 2012, että hallituksen puheenjohtajan ja jäsenten kuukausittaisesta palkkiosta noin 20 % maksetaan luovuttamalla yhtiön hallussa olevia omia osakkeita ja noin 80 % rahana. Palkkiot suoritetaan toimikauden aikana kahtena yhtä suurena eränä kesäkuussa ja joulukuussa.

Raisio Oyj on luovuttanut 17.12.2012 (muu luovutus) hallituksen puheenjohtajalle ja jäsenille omia vaihto-osakkeitaan (RAIVV) yhteensä 5 866 kappaletta palkkiona hallituksen puheenjohtajan ja jäsenen tehtävän hoitamisesta. Osakkeiden luovutusarvo on 3,020 euroa kappaleelta ja yhteensä 17 715,32 euroa.

Nyt ilmoitetun luovutuksen jälkeen yhtiön hallussa on 212 696 kanta-osaketta (RAIKV) ja 5 059 233 vaihto-osaketta (RAIVV).

Raisio Oyj

viestintä- ja IR-päällikkö

Lisätiedot:
rahoitusjohtaja Janne Martti, p. 050 556 6521

Jakelu
NASDAQ OMX
www.raisio.com

Raisio on kansainvälinen pörssiyhtiö, joka keskittyy terveelliseen ja vastuullisesti tuotettuun ruokaan, elintarvikkeiden ainesosiin ja kalanrehuihin. Tunnettuja brändejämme ovat mm. Benecol, Elovena, Sunnuntai, Torino ja Benella. Raision tuotteissa korostuvat hyvinvointi, terveellisyys, maku ja kestävä kehitys. Vahva osaamisemme ja into kehittää uutta varmistavat kannattavan kasvun. Vuonna 2019 konsernin liikevaihto oli 236 miljoonaa euroa ja liiketulos 27 miljoonaa euroa. Raisiolaisia on noin 320. Meidän ruokamme tekee hyvää Terveydelle, Sydämelle ja Maalle. Lisätietoja Raisiosta löytyy osoitteesta www.raisio.com.