Jarmo Puputti Raisioagron johtoon

Raisio Oyj, pörssitiedote, 23.9.2013 klo 11.00

JARMO PUPUTTI RAISIOAGRON JOHTOON

Diplomi-insinööri Jarmo Puputti on nimitetty 1.11.2013 alkaen Raisioagro Oy:n toimitusjohtajaksi ja Raisio-konsernin johtoryhmän jäseneksi. Jarmo Puputti siirtyy Raision palvelukseen Nokian Raskaat Renkaat Oy:n liiketoiminta- ja toimitusjohtajan tehtävästä, jossa hän on toiminut vuodesta 2008 lähtien.

Raisioagron nykyinen toimitusjohtaja Leif Liedes siirtyy Benemilk-projektin neuvonantajaksi ja jatkaa konsernin johtoryhmän jäsenenä.

viestintä- ja IR-päällikkö

Raisio-konserni lyhyesti

Raisio Oyj on kansainvälinen, kasvipohjaisen ravinnon erityisosaaja. Raision toiminta on jaettu kahteen yksikköön: Brändeihin ja Raisioagroon. Konsernin päämarkkina-alueet ovat Suomi, Iso-Britannia, Tšekki, Venäjä, Ukraina, Puola, Viro ja Ruotsi. Raision osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. Konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli 584 miljoonaa euroa ja liiketulos 35 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa työskentelee noin 1 900 henkilöä. Raision tunnetuimmat brändit ovat Benecol, Honey Monster, Elovena, Sunnuntai, Nordic, Poppets ja Benemilk.

Jakelu
NASDAQ OMX