Muutos Raision johdossa

Raisio Oyj, pörssitiedote 5.10.2020

MUUTOS RAISION JOHDOSSA

Raision Terveelliset ainesosat ja Operaatiot -liiketoimintayksiköiden johtajana toimiva Jukka Heinänen on irtisanoutunut tehtävästään. Hän jatkaa tehtävässään vuoden 2020  loppuun saakka ja siirtyy tammikuun 2021 alussa uuden työnantajan palvelukseen.

”Jukka Heinänen on tuonut Raisioon paljon, muiden muassa vahva turvallisuuskulttuuri ja tuottavuuden kehittämiskulttuuri ovat Jukan käsialaa. Toivotan hänelle parasta menestystä uudessa tehtävässä,” Raision toimitusjohtaja Pekka Kuusniemi sanoo.

Raisio käynnistää välittömästi hakuprosessin uuden henkilön löytämiseksi.

Raisiossa 5.10.2020
Raisio Oyj

Raisio-konsernin mediakontakti:
Viestintäpäällikkö Anna-Mari Roine, 044 770 6791

Raisio Oyj
Raisio on kansainvälinen pörssiyhtiö, joka keskittyy terveelliseen ja vastuullisesti tuotettuun ruokaan, elintarvikkeiden ainesosiin ja kalanrehuihin. Tunnettuja brändejämme ovat mm. Benecol, Elovena, Sunnuntai, Torino ja Benella. Raision tuotteissa korostuvat hyvinvointi, terveellisyys, maku ja kestävä kehitys. Vahva osaamisemme ja into kehittää uutta varmistavat kannattavan kasvun. Vuonna 2019 konsernin liikevaihto oli 236 miljoonaa euroa ja liiketulos 27 miljoonaa euroa. Raisiolaisia on noin 350. Meidän ruokamme tekee hyvää Terveydelle, Sydämelle ja Maalle.
Lisätietoja Raisiosta löytyy osoitteesta www.raisio.com.