Raisio julkaisee tammi-maaliskuun 2022 osavuosikatsauksensa 4.5.2022

Raisio Oyj, lehdistötiedote 20.4.2022

Raisio Oyj julkaisee tammi-maaliskuun 2022 osavuosikatsauksensa keskiviikkona 4.5.2022 noin klo 8.30. Raportti on saatavilla julkaisun jälkeen osoitteessa www.raisio.com

Median edustajille, sijoittajille ja analyytikoille tarkoitettu webcast-lähetys järjestetään verkon välityksellä samana päivänä klo 12.00. Lähetys on suomenkielinen, ja katsauksen pitää Raision toimitusjohtaja Pekka Kuusniemi.

Tilaisuutta voi seurata suorana osoitteessa https://raisio.videosync.fi/2022-q1

Linkki webcastiin löytyy myös Raision verkkosivuilta. Taltiointi webcast-lähetyksestä on katsottavissa lähetyksen jälkeen saman linkin kautta. Esitysmateriaali on saatavilla tilaisuuden jälkeen Raision verkkosivuilla osoitteessa www.raisio.com/sijoittajat

Talousjohtaja Mika Saarinen, puh. 040 072 6808

Raisio Oyj