Raisio julkaisee vuoden 2023 tilinpäätöstiedotteensa 13.2.2024

Raisio Oyj, Lehdistötiedote 30.01.2024

Raisio Oyj julkaisee vuoden 2023 tilinpäätöstiedotteensa tiistaina 13.2.2024 noin klo 8.30. Raportti on saatavilla julkaisun jälkeen osoitteessa www.raisio.com.

Median edustajille, sijoittajille ja analyytikoille tarkoitettu webcast-lähetys järjestetään verkon välityksellä samana päivänä klo 12.00. Lähetys on suomenkielinen, ja katsauksen pitää Raision toimitusjohtaja Pekka Kuusniemi.

Tilaisuutta voi seurata suorana osoitteessa https://raisio.videosync.fi/q4-2023.

Linkki webcastiin löytyy myös Raision verkkosivuilta. Taltiointi esityksestä on katsottavissa lähetyksen jälkeen saman linkin kautta. Esitysmateriaali on saatavilla tilaisuuden jälkeen Raision verkkosivuilla osoitteessa www.raisio.com/sijoittajat.

Talousjohtaja Mika Saarinen, puh. 040 072 6808

Me Raisiolla teemme ruokaa suurella sydämellä, tarkoituksenamme tuoda terveyttä meille ja maapallolle. Luomme yhä parempia kasvipohjaisia ja sydänterveellisiä tuotteita, jotta terveellinen ja maapallon kantokyvyn mukainen syöminen on ilon asia. Vahvat brändimme, kuten Benecol®, Härkis® ja Elovena®, tekevät tavoitteistamme totta. Vastuullisuustyöllämme teemme vaikeat valinnat asiakkaidemme puolesta, jolloin Raision tuotteet voi valita huoletta. Terveellisen ruoan tekijöitämme on noin 350 seitsemässä maassa ja viemme tuotteitamme yli 40 markkinaan ympäri maailman. Raision osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Vuonna 2022 konsernin jatkuvien toimintojen vertailukelpoinen liikevaihto oli noin 221 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen liiketulos noin 18 miljoonaa euroa. www.raisio.com