• Raisio Oyj/

Raisio on sopinut 2,8 miljoonan euron saamisen myynnistä ja kirjaa sen vuoden 2021 ensimmäisen vuosineljänneksen liiketoiminnan muihin tuottoihin

Raisio Oyj, pörssitiedote 8.2.2021

Raisio-konserni kertoi 17.12.2020 julkaisemassaan pörssitiedotteessa saamastaan myönteisestä välitystuomiosta liittyen vuoden 2018 Raisioaquan liiketoiminnan osittaiseen keskeytymiseen. Saamiseen liittyvän epävarmuuden vuoksi Raisio ei kirjannut korvattavaksi määrättyä summaa kokonaan tai osittain tuloslaskelmaansa. Raisio on tehnyt sopimuksen saamisen myynnistä ja kirjaa vuoden 2021 liiketoiminnan muihin tuottoihin 2,8 miljoonaa euroa.

Lisätiedot:
Toni Rannikko, talousjohtaja
puh. 0400 788 812

Mika Saarinen, johtaja - rahoitus, viestintä ja IR
puh. 0400 726 808

Raisio on kansainvälinen pörssiyhtiö, joka keskittyy terveelliseen ja vastuullisesti tuotettuun ruokaan, elintarvikkeiden ainesosiin ja kalanrehuihin. Tunnettuja brändejämme ovat mm. Benecol, Elovena, Sunnuntai, Torino ja Benella. Raision tuotteissa korostuvat hyvinvointi, terveellisyys, maku ja kestävä kehitys. Vahva osaamisemme ja into kehittää uutta varmistavat kannattavan kasvun. Vuonna 2019 konsernin liikevaihto oli 236 miljoonaa euroa ja liiketulos 27 miljoonaa euroa. Raisiolaisia on noin 350. Meidän ruokamme tekee hyvää Terveydelle, Sydämelle ja Maalle. Lisätietoja Raisiosta löytyy osoitteesta www.raisio.com.