Raisio Oyj: Ilmoitus omien osakkeiden luovutuksesta

Raisio Oyj Pörssitiedote 16.6.2022

ILMOITUS OMIEN OSAKKEIDEN LUOVUTUKSESTA

Raisio Oyj:n yhtiökokous on päättänyt huhtikuussa 2022, että hallituksen puheenjohtajan ja jäsenten kuukausittaisesta palkkiosta noin 20 % maksetaan luovuttamalla yhtiön hallussa olevia omia osakkeita ja noin 80 % rahana. Palkkiot suoritetaan toimikauden aikana kahtena yhtä suurena eränä kesäkuussa ja joulukuussa.

Raisio Oyj on luovuttanut 16.6.2022 (muu luovutus) hallituksen puheenjohtajalle ja jäsenille omia vaihto-osakkeitaan (RAIVV) yhteensä 9 132 kappaletta palkkiona hallituksen puheenjohtajan ja jäsenen tehtävän hoitamisesta. Osakkeiden luovutusarvo on 1,971 euroa kappaleelta ja yhteensä 17 999,17 euroa.

Nyt ilmoitetun luovutuksen jälkeen yhtiön hallussa on 1 231 355 vaihto-osaketta (RAIVV).

Raisio Oyj

Mika Saarinen
talousjohtaja, puh. 0400 726 808

Sari Koivulehto-Mäkitalo