• Raisio Oyj/

Raisio Oyj: Tilinpäätös 2015, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2015 sekä palkka- ja palkkioselvitys 2015 julkaistu

Raisio Oyj  Pörssitiedote 2.3.2016

TILINPÄÄTÖS 2015, SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ 2015 SEKÄ PALKKA- JA PALKKIOSELVITYS 2015 JULKAISTU

Raisio Oyj:n tilinpäätös ja toimintakertomus 31.12.2015 päättyneeltä tilikaudelta sekä selvitys Raisio-konsernin hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2015 on julkaistu 2.3.2016. Asiakirjat ovat pdf-muotoisina tämän tiedotteen liitteinä.

Edelleen, Raisio-konsernin palkka- ja palkkioselvitys 2015 on julkaistu 2.3.2016 ja se on saatavilla Raision internetsivuilla www.raisio.com samoin kuin ovat tilinpäätös sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä.

Raision verkkovuosikertomus julkaistaan 10.3.2016. Verkkovuosikertomus on saatavilla osoitteessa http://vuosikertomus2015.raisio.com sekä Raision internetsivuilla www.raisio.com.

viestintä- ja IR-päällikkö

Raisio on kansainvälinen kasvipohjaisen ravinnon erityisosaaja. Raision toiminnot on jaettu kahteen yksikköön: Brändit ja Raisioagro. Konsernin päämarkkina-alueet ovat Suomi, Iso-Britannia, Tšekki, Venäjä ja Puola. Kolesterolia alentavien Benecol-tuotteiden markkinat ovat maailmanlaajuiset. Raisio Oyj:n osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Raision liikevaihto vuonna 2015 oli 521 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa on noin 1800 henkilöä. Raision parhaiten tunnettuja brändejä ovat Benecol, Benemilk, Elovena, Honey Monster, Fox’s ja Poppets. Benemilk-rehut maidontuotantoon ja Benecol kolesterolin alentamiseen ovat Raision huippuinnovaatioita. Lisätietoja Raisiosta löytyy osoitteesta www.raisio.com

Nasdaq
Keskeiset mediat