• Raisio Oyj/

Raisio Oyj: Vuosikatsaus, yritysvastuuraportti, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkitsemisraportti julkaistu

Raisio Oyj, pörssitiedote 2.3.2021 kello 8.30

VUOSIKATSAUS, YRITYSVASTUURAPORTTI, SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ JA PALKITSEMISRAPORTTI JULKAISTU

Raisio Oyj:n vuosikatsaus 2020 on julkaistu tänään. Vuosikatsaus sisältää tilinpäätöksen, konsernitilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, tilintarkastuskertomuksen ja hallintoneuvoston lausunnon. Yhtiö on julkaissut tilikaudelta 2020 myös yritysvastuuraportin. Vuosikatsaus ja yritysvastuuraportti ovat tämän pörssitiedotteen liitteinä sekä saatavilla yhtiön verkkosivuilla https://www.raisio.com/sijoittajat/tiedotteet-ja-julkaisut/.

Lisäksi Raisio Oyj on tänään julkaissut vuodelta 2020 selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportin. Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkitsemisraportti on laadittu listayhtiöiden hallinnointikoodin suositusten mukaisesti ja ne ovat tämän pörssitiedotteen liitteinä sekä saatavilla yhtiön verkkosivuilla

Mika Saarinen
johtaja – rahoitus, sijoittajasuhteet ja viestintä
p. 0400 726 808, communications@raisio.com

Raisio on kansainvälinen pörssiyhtiö, joka keskittyy terveelliseen ja vastuullisesti tuotettuun ruokaan, elintarvikkeiden ainesosiin ja kalanrehuihin. Tunnettuja brändejämme ovat mm. Benecol®, Elovena®, Sunnuntai®, Torino® ja Benella®. Raision tuotteissa korostuvat hyvinvointi, terveellisyys, maku ja kestävä kehitys. Vahva osaamisemme ja into kehittää uutta varmistavat kannattavan kasvun. Vuonna 2020 konsernin liikevaihto oli noin 234 miljoonaa euroa ja liiketulos noin 28 miljoonaa euroa. Raisiolaisia on noin 350. Meidän ruokamme tekee hyvää Terveydelle, Sydämelle ja Maalle. Lisätietoja Raisiosta löytyy osoitteesta www.raisio.com.