Raisio Oyj:n tammi-syyskuun osavuosikatsauksen julkistus 3.11.2021

Raisio Oyj, lehdistötiedote 20.10.2021

Raisio Oyj julkaisee tammi-syyskuun 2021 osavuosikatsauksen keskiviikkona 3.11.2021 noin klo 8.30. Raportti on saatavilla julkaisun jälkeen osoitteessa www.raisio.com.

Webcast-lähetys median edustajille, sijoittajille ja analyytikoille järjestetään verkon välityksellä samana päivänä klo 12.00 alkaen. Lähetys on suomenkielinen, ja katsauksen pitää Raision toimitusjohtaja Pekka Kuusniemi.

Webcastia voi seurata tästä linkistä: https://raisio.videosync.fi/q3-2021

Linkki webcastiin löytyy myös Raision verkkosivuilta. Suoran lähetyksen jälkeen saman linkin kautta voi katsoa webcastin tallenteen. Esitysmateriaali on saatavilla tilaisuuden jälkeen Raision verkkosivuilla www.raisio.com/sijoittajat.

Talousjohtaja Mika Saarinen, puh. 040 072 6808

Raisio-konserni
Me Raisiolla teemme ruokaa suurella sydämellä, tarkoituksenamme tuoda terveyttä meille ja maapallolle. Yrityksemme kasvu perustuu kolmeen painopistealueeseen: Benecol®-tuotteisiin ja kasvistanoliesteriratkaisuihin, kasvipohjaiseen ruokaan sekä kaurapohjaisiin kuluttajatuotteisiin ja kauraan teollisuuden raaka-aineena. Tunnettuja brändejämme ovat mm. Benecol®, Beanit®, Härkis®, Elovena®, Sunnuntai®, Torino® ja Benella®. Raision tuotteissa korostuvat hyvinvointi, terveellisyys, hyvä maku ja vastuullisuus. Raision arvot – rohkeus, reiluus ja innostus – ohjaavat meitä kohti tavoitteitamme. Raision osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Vuonna 2020 konsernin liikevaihto oli noin 234 miljoonaa euroa ja liiketulos noin 28 miljoonaa euroa. Raisio työllistää noin 400 henkilöä. www.raisio.com