Raision tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2020

Raisio Oyj, pörssitiedote, 22.8.2019

RAISION TULOSJULKISTUKSET JA YHTIÖKOKOUS VUONNA 2020

Raisio Oyj julkistaa vuoden 2019 tilinpäätöstiedotteen keskiviikkona 12.2.2020.

Vuoden 2019 tilinpäätös, hallituksen toimintakertomus ja yritysvastuuraportti julkaistaan viikolla 10/2020.

Raisio julkistaa vuonna 2020 seuraavat taloudelliset raportit:
- osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta keskiviikkona 6.5.2020,
- puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta keskiviikkona 5.8.2020,
- osavuosikatsaus tammi-syyskuulta keskiviikkona 4.11.2020.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi tiistaina 24.3.2020 Turussa. Raisio Oyj:n hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin. Osakkeenomistajan ehdotukset osakeyhtiölain 5 luvun 5 §:n nojalla yhtiökokouksessa käsiteltäviksi asioiksi perusteluineen ja päätösehdotuksineen tulee toimittaa kirjallisesti viimeistään maanantaina 20.1.2020 osoitteeseen Raisio Oyj, Hallituksen sihteeri, PL 101 (Raisionkaari 55), 21201 Raisio tai sähköpostitse osoitteeseen osakaspalvelu@raisio.com.

Mika Saarinen
johtaja – rahoitus, sijoittajasuhteet ja viestintä
puh. 0400 726 808, communications@raisio.com

Raisio on kansainvälinen yhtiö, joka keskittyy terveelliseen ja vastuullisesti tuotettuun ruokaan. Tunnettuja brändejämme ovat mm. Benecol, Elovena, Nalle ja Sunnuntai. Raision tuotteissa korostuvat hyvinvointi, terveellisyys, maku ja kestävä kehitys. Vahva osaamisemme ja into kehittää uutta varmistavat kannattavan kasvun. Raision osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Vuonna 2018 konsernin jatkuvien toimintojen liikevaihto oli 228 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen liiketulos 26 miljoonaa euroa. Meidän ruokamme tekee hyvää Terveydelle, Sydämelle ja Maalle. Lisätietoja Raisiosta löytyy osoitteesta www.raisio.com.

Nasdaq
Keskeinen media