Raision uutuudet tammi-huhtikuussa 2021

Raisio tuo kevään aikana markkinoille uusia Elovena gluteenittomia annospikapuuroja, Elovena Voimakaura 100 % kauraa välipalakeksit sekä Benecol-tuorejuustot.

Elovena gluteenittomat annospikapuurot mansikka ja omena-mustaherukka

Uudet Elovena gluteenittomat annospikapuurot Mansikka ja Omena-Mustaherukka sisältävät vatsaa hellivää suomalaista kauraa sekä tuttuja marjaisia makuja. Tuotteissa on runsaasti kuitua ja niille on myönnetty Sydänmerkki. Annospakatut puurot on näppärä ottaa mukaan mihin vaan. Lisää vain kuuma vesi ja puuro on hetkessä valmis.

Yhdessä kotelossa on 5 kappaletta 40g pusseja. Saatavilla se Keskon että S-ryhmän kaupoista 1.2.2021 alkaen.

Lisätiedot: Pauliina Öhman (pauliina.ohman@raisio.com), puh. 050 385 9940

UUSI Benecol®-tuorejuusto – ensimmäinen todistetusti terveysvaikutteinen tuorejuusto

Benecol lanseeraa keväällä 2021 täysin uuden tuotesarjan. Herkullisten Benecol-tuorejuustojen avulla saat päivittäisessä käytössä alennettua kolesteroliasi jo 2-3 viikossa.

Benecol-tuorejuustot sisältävät kasvistanolia, ainutlaatuista ainesosaamme, joka alentaa tehokkaasti kolesterolia. Uudet täyteläiset tuorejuustot ovat makunautinto leivällä ja keksien päällä ja ne sopivat mainiosti myös ruoanlaittoon ja leivontaan.

• Kolme maukasta vaihtoehtoa: maustamaton, valkosipuli ja ruohosipuli

• Herkulliset tuorejuustot on testattu suomalaisilla kuluttajilla ja ne sopivat meidän makuumme

• Kaikki tuotteet ovat laktoosittomia, gluteenittomia ja vähärasvaisia, eivätkä se sisällä keinotekoisia maku- tai säilöntäaineita. Tuotteille on myönnetty Sydänmerkki

• Kolesterolia alentavan päiväannoksen kasvistanoleja saa 40g:sta tuorejuustoa.
  • 160g rasia tuorejuustoa sisältää siis 4 päiväannosta.

Yksi annos päivässä alentaa tehokkaasti kolesterolia! benecol.fi

Lisätiedot: Meri Mattila (meri.mattila@raisio.com) puh. 040 7050 581

Elovena välipalakeksi Kanelinen Voimakaura 100% kauraa

Koko Elovena välipalakeksien tuoteperhe on huhtikuusta lähtien 100% kauraa kun viimeinenkin variantti, Kanelinen Voimakaura, muuttuu 100% kauraksi.  Tuotteessa on runsaasti kuitua ja lisäksi proteiinia 16%, joten se sopii erinomaisesti hetkeen kuin hetkeen, jolloin tarvitset lisäenergiaa.

• makea, kanelinen maku

• leivottu kauralla, ei sisällä vehnää
  • proteiinin lähde on vaihdettu soija- ja vehnäproteiinista hera- ja perunaproteiinin, joten proteiinin lähde on terveellisempi, laadukkaampi ja myös vastuullisempi

• margariini on vaihdettu rypsiöljyyn kahdesta syystä:

• kovan rasvan määrä vähentynyt merkittävästi 5,5% -> 1,5%
    • palmuöljy poistettu

Lisätietoja: Anna-Maria Kinnunen (anna-maria.kinnunen@raisio.com) puh. 040 722 1478

Tuotenäytteet:  Anne Hellsten (anne.hellsten@raisio.com)

Kuvat: http://brandbank.raisio.com/l/jxwZ2x72c_Vg

Raisio on kansainvälinen pörssiyhtiö, joka keskittyy terveelliseen ja vastuullisesti tuotettuun ruokaan, elintarvikkeiden ainesosiin ja kalanrehuihin. Tunnettuja brändejämme ovat mm. Benecol, Elovena, Sunnuntai, Torino ja Benella. Raision tuotteissa korostuvat hyvinvointi, terveellisyys, maku ja kestävä kehitys. Vahva osaamisemme ja into kehittää uutta varmistavat kannattavan kasvun. Vuonna 2019 konsernin liikevaihto oli 236 miljoonaa euroa ja liiketulos 27 miljoonaa euroa. Raisiolaisia on noin 350. Meidän ruokamme tekee hyvää Terveydelle, Sydämelle ja Maalle. Lisätietoja Raisiosta löytyy osoitteesta www.raisio.com.