Raision uutuustuotteet

Raisio Oyj Lehdistötiedote 3.5.2011

RAISION UUTUUSTUOTTEET

UUSI HERKULLINEN ELOVENA VÄLIPALAKEKSI KAUSIMAKU UUNIOMENA-TOFFEE

Elovena Välipalakeksien tuoteperhe täydentyy uudella kausimaulla, Uuniomena-toffeella. Keksi on herkullinen mutta silti terveellinen välipala, jolle makua antavat ihana uuniomena ja täyteläinen toffee. Yksittäispakatut välipalakeksit myydään kymmenen kappaleen kotelossa (10 x 30g).

UUSI KAUSIMAKU JOGURTTIHYLLYYN

Elovena Lusikoitavat Välipalat ovat uudentyyppisiä, maistuvia ja terveellisiä vaihtoehtoja välipalaksi. Uutena kausimakuna sarjaa kasvattaa herkullinen Päärynä-kaura. Tuote saa makunsa aidoista hedelmistä ja siinä on soijan proteiinia ja runsaasti kuitua. Lisäksi Lusikoitavissa Välipaloissa on hyvää tekeviä Bifido-bakteereita ja kalsiumia. Elovena uutuus on kasviperäinen ja siten maidoton ja laktoositon, ja sille on myönnetty Sydänmerkki. Pakkauskoko: 300 g (2 x 150g)

Lisätietoja: Okku Kalliokoski, tuotepäällikkö, Elintarvikeyksikkö, Raisio-konserni,

p. 040 869 60 77, sähköposti: okku.kalliokoski(at)raisio.com, www.elovena.fi

KUVAT

Kaikkien Raision uutuustuotteiden pakkauskuvat löytyvät materiaalipankista osoitteesta http://raisio.materials.fi

Kuvapankkiin liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä Kristiina Kytöviitaan, p. 044 781 8900, sähköposti: kristiina.kytoviita(at)raisio.com

KULUTTAJAPALVELU

Raision kuluttajapalvelun asiantuntijat ovat apunanne tuotteisiimme liittyvissä kysymyksissä, p. (02) 443 2022 (arkisin klo 9-14), sähköposti: kuluttajapalvelu(at)raisio.com.