Taru Ämmälä nimitetty Raisio-konsernin henkilöstöjohtajaksi

Raisio Oyj, pörssitiedote 14.8.2020 kello 11.30

Raisio Oyj:n henkilöstöjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi on nimitetty KTM Taru Ämmälä. Hän aloittaa Raision palveluksessa tammikuun 2021 alussa.

Taru Ämmälä siirtyy Raisioon Nordkalk Corporationin henkilöstöjohtajan tehtävästä. Hänellä on pitkä kokemus henkilöstöhallinnon tehtävistä työskenneltyään eri rooleissa Nordkalkilla vuodesta 2004 lähtien.

”Olen iloinen saadessamme vahvan henkilöstöalan osaajan jatkamaan työtä, jota pitkäaikainen henkilöstöjohtajamme Merja Lumme on yrityksessämme tehnyt. Hän on päättänyt jättää yrityselämän henkilökohtaisista syistä ja antaakseen aikaa elämän muille osa-alueille,” toteaa Raisio-konsernin toimitusjohtaja Pekka Kuusniemi.

Kuva Taru Ämmälästä löytyy osoitteesta: http://brandbank.raisio.com/l/gfPwwHHDTCk2

Raisiossa 14.8.2020

Raisio-konsernin mediakontakti:
Viestintäpäällikkö Anna-Mari Roine, 044 770 6791

Raisio on kansainvälinen pörssiyhtiö, joka keskittyy terveelliseen ja vastuullisesti tuotettuun ruokaan, elintarvikkeiden ainesosiin ja kalanrehuihin. Tunnettuja brändejämme ovat mm. Benecol, Elovena, Sunnuntai, Torino ja Benella. Raision tuotteissa korostuvat hyvinvointi, terveellisyys, maku ja kestävä kehitys. Vahva osaamisemme ja into kehittää uutta varmistavat kannattavan kasvun. Vuonna 2019 konsernin liikevaihto oli 236 miljoonaa euroa ja liiketulos 27 miljoonaa euroa. Raisiolaisia on noin 350. Meidän ruokamme tekee hyvää Terveydelle, Sydämelle ja Maalle. Lisätietoja Raisiosta löytyy osoitteesta www.raisio.com.