Tunnelmallinen Elovena Annospikapuuro Joulukalenteri joulunodotukseen

Elovena® tuo raikasta jouluista tuulahdusta puuronystäville: Elovena-joulukalenterin luukuista löytyy 24 maistuvaa puuroyllätystä joulunodotukseen! Joulukalenteri sisältää kaikki Elovenan 18 annospikapuuromakua mukaan lukien 4 gluteenitonta annospikapuuroa. Jouluinen kuvitus on freelancer-kuvittaja Tiina Kälkäisen käsialaa ja toimii osaltaan osana kodin jouluista sisustusta.

Annospikapuurokalenteri tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden tutustua Elovenan laajaan annospikapuurovalikoimaan ja löytää oma uusi suosikkimaku.

Elovena Annospikapuuro Joulukalenteri 905 g

Kalenteri sisältää 18 erilaista ja yhteensä 24 maustamatonta ja maustettua Elovena annospikapuuroa Suomen arvostetuimmalta kaurabrändiltä. Luukkujen avaaminen tuo maistuvia ja terveellisiä puuroyllätyksiä koko perheen joulun odotukseen.

Kuluttajahinta-arvio: 16,95 €

Elovena Joulukalenteri on S-Ryhmän ja K-ryhmän kaupoissa 1.10. alkaen.

@elovenasuomi
#elovena #saasyödä #joulukalenteri

Jaana Henriksson, Brand & Category Manager, Terveelliset elintarvikkeet, Raisio-konserni, puh. 050 389 0114, jaana.henriksson@raisio.com

Raisio-konserni