Jukka Lyytinen Rakennustiedon liiketoimintajohtajaksi

Kirjat ja lehdet –yksikön liiketoimintajohtajaksi on nimitetty 9.3.2015 alkaen FM Jukka Lyytinen, 46.

Jukka Lyytinen vastaa kirjoista ja lehdistä sekä Rakennustiedon kirjakauppojen ja verkkokirjakaupan (www.rakennustietokauppa.fi) valikoimista ja välitettävistä tuotteista. Hän raportoi toimitusjohtaja Pasi Hulkkoselle. Lyytinen siirtyy Rakennustietoon Suomen Rakennusmedian toimitusjohtajan tehtävistä. Sitä ennen hän on toiminut INFRA ry:n viestintäpäällikkönä ja erilaisissa kustannusalan tehtävissä, mm. Rakennustiedossa Locus-lehden päätoimittajana.

Jukkaan saa yhteyden: jukka.lyytinen@rakennustieto.fi.

Rakennustieto Oy on Rakennustietosäätiö RTS:n omistama, rakennusalan johtava tietotalo. Tuotamme ja myymme tietopalveluja rakennussuunnittelun, rakennuttamisen, rakentamisen ja kiinteistöjen ylläpidon tarpeisiin. Tunnettuja tietotuotteitamme ovat RT-, Infra-, LVI-, SIT- , Ratu- ja KH Net -tietopalvelut ammattilaisille, sekä näihin kiinteästi liittyvät RYLit, rakentamisen yleiset laatuvaatimukset. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Kuopiossa, Tallinnassa ja Pietarissa. Lisätietoja www.rakennustieto.fi.