Kansainvälisten sisustusbloggaajien ideat kotiin ja vinkit bloggaamiseen uutuuskirjassa

”Sisustus- ja designbloggauksen maailma on aiheeseensa intohimoisesti suhtautuvien ihmisten tiivis yhteisö”, kirjoittaa Ellie Tennant, lontoolainen sisustustoimittaja, stylisti ja bloggaaja, jonka kirja ”Sisustusbloggaajan kotona, Ideoita sisustamiseen – käytännön neuvoja omaan blogiin” esittelee kansainvälisten sisustusbloggaajien koteja ja antaa vinkkejä menestyksekkään blogin perustamiseen.

Tutustu kahdentoista sisustusbloggaajan maailmaan – herkullisiin sisustuksiin viileän pohjoismaisesta värikkääseen retrotyyliin. Katso miten sisustavat kalifornialainen Jonathan, lontoolainen Karine, amsterdamilainen Desiree tai Cornwallin rannikolle muuttanut Rebecca. Sisustustyylit vaihtelevat riisutusta ja musta-valkoisesta rustiikkiseen ja maalaisromanttiseen, asuntotyypit valoisasta kaupunkikaksiosta maalaistaloon.

Nämä kodit ovat yksilöitä kuten myös bloggaajat, jotka sympaattiseen tapaan kertovat kotinsa tarinaa. Ainutlaatuisen kekseliäät sisustusratkaisut innoittavat: mitä kaikkea voikaan tehdä Washi-teipillä tai liitutaulumaalilla. Kun koti tarvitsee piristystä, tästä kirjasta löydät ajankohtaiset sisustusideat sekä vinkkejä vintage-esineiden, tekstiilien ja huonekalujen suomalaisista ja kansainvälisistä ostopaikoista – sekä sisustusliikkeistä että verkkokaupoista.

Vinkkejä oman blogin perustamiseen

Lue lisäksi miten aloitat oman blogin. Saat kirjasta konkreettiset ohjeet oman online-valtakunnan perustamiseen. Se on helpompaa kuin luulet, kiitos ilmaisten blogialustojen ja valmiiden ulkoasujen. Saat hyödyllisiä neuvoja julkaisualustan valinnasta ja hakukoneoptimoinnista persoonallisen tyylin luomiseen. Kirjan bloggaajat kertovat myös omista alkuvaiheistaan ja siitä, kuinka bloggaaminen muuttui harrastuksesta ammatiksi.

Kirja on tarkoitettu jokaiselle sisustamisesta ja bloginpitämisestä kiinnostuneelle. Se innostaa etsimään inspiraatiota sisustamiseen netistä, jossa on tilaa myös uusille sisustusbloggaajille.

Tekijä: Ellie Tennant (suom. Hilppa Lappalainen)
Rakennustieto Oy, 2014
160 s., 29 €
ISBN: 978-952-267-069-4

Kirjaa voi ostaa Rakennustiedon verkkokaupasta www.rakennustietokauppa.fi ja RT kirjakaupoista: Runeberginkatu 5, Helsinki ja Kauppakatu 40–42, Kuopio.

Lisätiedot ja vapaakappaleet: Kristiina Bergholm, kristiina.bergholm@rakennustieto.fi
www.rakennustieto.fi

Pikafaktat

Sisustusbloggaajan kotona, Ideoita sisustamiseen – käytännön neuvoja omaan blogiin -kirja esittelee kansainvälisten sisustusbloggaajien koteja ja antaa vinkkejä menestyksekkään blogin perustamiseen.