Rakennustietoa Kirjamessuilta

Arkkitehti Mikko Metsähonkala signeeraa juuri ilmestynyttä kirjaansa Toisaalta 2013–2015 osastollamme 6b79 sunnuntaina 25.10. klo 14–15 Helsingin Messukeskuksessa.

Tule tutustumaan myös muihin uutuuksiimme, kuten Alvar Aallon suunnitteleman, vastikään 80 vuotta täyttäneen Viipurin kirjaston restauroinnista kertovaan kirjaan, ja tekemään löytöjä arkkitehtuurikirjoista. Kokoamme kirjat neljään ryhmään, jotka liittyvät arkkitehtuuriin ja Alvar Aaltoon, asumiseen ja harrastuksiin.

ARKKITEHTUURI
Näkökulmia, pohdintoja ja analyysejä arkkitehtuurista – kaunista ja kestävää rakennettua ympäristöä.

Teeman uutuuskirjat:
Toisaalta 2013-2015, Mikko Metsähonkala
Kerrostalot 1975–2000, toim. Petri Neuvonen

ALVAR AALTO
Maailmankuulun suomalaisen arkkitehdin tuotantoa Viipurin kirjastosta ja Paimion parantolasta kesähuviloihin – sisäpiiritietoa maestron elämästä – arvioita ja tulkintoja.
Teeman uutuuskirja: Alvar Aalto Library in Vyborg – Saving a Modern Masterpiece, Part 2. toim. Eric Adlercreutz, Tapani Mustonen ja Maija Kairamo

PELIKORTIT
Aiheina arkkitehtuuri, design ja klassinen musiikki. Pelikorttipakat messuhintaan 10 euroa / kpl.

KODINRAKENTAJAT
Haaveile, suunnittele, rakenna, remontoi ja sisusta – kirjoistamme täsmätietoa kauniin, kestävän ja terveellisen kodin rakentamiseen.
Teeman uutuuskirja: Pientalon suunnittelu ja rakentaminen

Kaikista kirjoista hyviä messutarjouksia ja lisäksi lähes loppuunmyytyjä klassikoita muutamalla eurolla.

Lisätietoja: Kristiina Bergholm, kristiina.bergholm@rakennustieto.fi, puh: 040-824 0765.

Pikafaktat

Toisaalta-kirjan kirjoittaja Mikko Metsähonkala tavattavissa 25.10. klo 14. Rakennustiedon Kirjamessut-osastolla 6b79.