Rakennustietosäätiö RTS:n kultaiset ansiomerkit 2018

Rakennustietosäätiö RTS on myöntänyt viisi kultaista ansiomerkkiä säätiön toimintaan huomattavalla tavalla vaikuttaneille henkilöille. Ansiomerkkejä on jaettu vuodesta 1975, ja niitä on myönnetty yhteensä 154 kappaletta.

Tänä vuonna ansiomerkin saivat seuraavat henkilöt:

• Projektivastaava Satu Laine, Rakennustieto Oy
  • DI Erki Laimets, Viron Rakennustietosäätiön ETF:n hallituksen puheenjohtaja
  • Hankintajohtaja Jouni Hyötylä, YIT Talo Oy
  • Professori Matti Pentti, Tampereen teknillinen yliopisto
  • Arkkitehti Pauno Narjus, LPR-arkkitehdit Oy

Petri Neuvonen, petri.neuvonen@rakennustieto.fi, 0207 476 305

Rakennustietosäätiö RTS sr on yksityinen säätiö, jonka 54 taustaorganisaatiota edustavat koko Suomen kiinteistö- ja rakentamisalaa. RTS:n tarkoituksena on edistää sekä hyvää kaavoitus- ja rakennustapaa että hyvää kiinteistönpitotapaa.

www.rakennustieto.fi