Keijo Leppävuori Raksystems Suomen maajohtajaksi

Report this content

Raksystems Suomen maajohtajaksi on nimitetty diplomi-insinööri Keijo Leppävuori. Leppävuori aloittaa tehtävässään 1.2.2023. Raksystems-konsernin perustaja Marko Malmivaara jatkaa Raksystems Group CEO:na.

Euroopan johtavaksi kiinteistöjen kestävän kehityksen edelläkävijäksi tähtäävä Raksystems Group on melkein nelinkertaistanut liikevaihtonsa viimeisen viiden vuoden aikana.

"Konsernimme kasvun myötä on tullut aika jakaa vastuuta useamman henkilön kesken varmistaaksemme Suomen liiketoimintojen jatkuvan kehittymisen sekä strategian jalkauttamisen konsernitasolla", Malmivaara kertoo.

Malmivaaran mukaan mm. Pöyrylläkin työskennellyt Leppävuori on erinomainen valinta Raksystems Suomen maajohtajan tehtävään. Raksystems Ruotsin maajohtajana toimii Örjan Kjellström.

Jo yli 20 vuoden uran kiinteistöjen elinkaaripalveluiden ja kestävän kiinteistöliiketoiminnan johtamisen saralla tehnyt Leppävuori lähtee luomaan yhä vahvemmin sidosryhmiään palvelevaa Raksystems Suomea.

"On hienoa päästä työskentelemään tiiviimmin Raksystemsin perinteisten tutkimus-, suunnittelu- ja projektipalveluiden että tuoreempien Green Building -liiketoimintojen, EcoRealin ja Geolon parissa. Voimakkaan kasvumme myötä liiketoiminnoissamme on vielä paljon potentiaalia toisiaan täydentävien asiakkuuksien laajemmassa hyödyntämisessä, kokonaisvaltaisessa asiakaspalvelussa sekä toimintamallien kehittämisessä", Leppävuori kertoo.

Raksystems-konserniin Leppävuori tuli vuonna 2020, kun Raksystems osti Green Building Partners Oy:n. Keijo Leppävuori oli yksi yrityksen perustaja- ja myyjäosakkaista. Leppävuori toimii tällä hetkellä Raksystems Suomen Green Building Services -liiketoiminnan johtajana.

Leppävuoren mukaan Raksystemsin uusi pääomistaja, Trill Impact, haastaa yritystä edelleen syventämään palveluiden positiivisten yhteiskuntavaikutusten näkökulmia ja asiakasarvon hyödyntämistä. Raksystemsin palveluissa se tarkoittaa erityisesti rakennusten energiatehokkuuden ja uusiutuvan energian lisäämistä, vähähiilisyyden, kiertotalouden sekä terveellisten ja turvallisten olosuhteiden aktiivista kehitystä.

"Uuteen tehtävään on mukava tarttua, kun olen ehtinyt kolmen vuoden Raksystems-urani aikana tutustumaan eri toimintojemme huippuammattilaisiin ja heidän tekemisensä meininkiin!”, Leppävuori päättää.

Lisätietoja

Keijo Leppävuori, maajohtaja (1.2.2023 alk.) Raksystems Suomi, 030 670 3798, keijo.leppavuori@raksystems.fi

Marko Malmivaara, Raksystems Group CEO, 040 046 4934, marko.malmivaara@raksystems.fi

Raksystems – Pohjolan paras, joka päivä!

Raksystems Groupin tehtävänä on auttaa kiinteistönomistajia pitämään rakennukset kunnossa. Tämä edistää kiinteistön käyttäjien sekä asukkaiden ja omistajien hyvinvointia. Myös ympäristö kiittää, kun edistämme aktiivisesti kestäviä valintoja ja arvoja. Vähennämme palveluillamme kiinteistöjen ympäristövaikutuksia ja kannustamme asiakkaitamme parempiin valintoihin.

Yrityksemme on perustettu vuonna 1989 ja työllistämme yli 730 asiantuntijaa Suomessa ja Ruotsissa. Lisätietoja löydät osoitteesta www.raksystems.fi.

Avainsanat:

Keijo Leppävuori aloittaa Raksystems Suomen maajohtajana 1.2.2023.
Marko Malmivaara jatkaa Raksystems Group CEO:na.

Lainaukset

On hienoa päästä työskentelemään tiiviimmin Raksystemsin perinteisten tutkimus-, suunnittelu- ja projektipalveluiden että tuoreempien Green Building -liiketoimintojen, EcoRealin ja Geolon parissa. Voimakkaan kasvumme myötä liiketoiminnoissamme on vielä paljon potentiaalia toisiaan täydentävien asiakkuuksien laajemmassa hyödyntämisessä, kokonaisvaltaisessa asiakaspalvelussa sekä toimintamallien kehittämisessä.
Keijo Leppävuori, Raksystems Suomen maajohtaja (1.2.2023 alk.)