Annina Peisa vastaamaan Rambollin Kiinteistöt ja rakentaminen -liiketoiminnasta Suomessa

Ramboll Finland Oy Lehdistötiedote 28.4.2022 klo 10
Diplomi-insinööri Annina Peisa on nimitetty Ramboll Finland Oy:n Kiinteistöt ja rakentaminen -liiketoiminnan johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.8.2022 alkaen.

Annina Peisa ottaa vastuulleen yhtiölle tärkeän liiketoiminnan, johon kuuluvat arkkitehti-, rakenne-, LVIA- ja sähkösuunnittelu. Liiketoiminta teki 80 miljoonan euron liikevaihdon vuonna 2021.

- Anninan monipuolinen kokemus rakennusalalta ja muutosjohtamisesta auttaa meitä viemään eteenpäin liiketoimintaamme. Haluamme olla eturintamassa kehittämässä ja suunnittelemassa uudis- ja korjausrakentamiseen energiatehokkaita ja ilmastoviisaita ratkaisuja yhdessä asiakkaidemme kanssa sekä hyödyntämässä digitalisaation mahdollisuuksia, toimitusjohtaja Maija Jokela sanoo.

- Kestävyyshaasteita ratkotaan rakennusalalla yhteistyöllä, rohkeasti kokeillen ja vakiintuneita toimintatapoja muuttaen. Suunnittelulla on tässä merkittävä rooli, Peisa sanoo. - On hienoa päästä työskentelemään Rambollin osaajien kanssa ja kehittämään alaa yhteistyössä niin Suomessa kuin globaalisti.

Peisa siirtyy Rambolliin Vison Oy:stä. Hän on työskennellyt aiemmin muun muassa johtotehtävissä rakennusyhtiö Destiassa ja Lemminkäisellä sekä toiminut alan luottamustehtävissä kuten Rakennusalan insinöörien liiton RIL:n hallituksessa. Tehtävässään hän raportoi toimitusjohtaja Maija Jokelalle.

Toimitusjohtaja Maija Jokela, Ramboll Finland Oy, puh. 040 7541 345
Head of marketing and communications Heta Heino, Ramboll Finland Oy, puh. 040 5604 202

Ramboll on johtava kestävien kaupunkien ja yhteiskuntien suunnittelu- ja konsultointiyritys. Säätiöomisteisessa yhtiössämme työskentelee 16 500 asiantuntijaa globaalisti. Suomessa toimimme maanlaajuisesti 2 500 asiantuntijan voimin. Palvelujamme ovat innovatiiviset ja kestävät ratkaisut kaupunkien, infrastruktuurin, liikenteen, ympäristön ja rakennusten suunnittelussa, rakennuttamisessa, rakentamisessa ja ylläpidossa. fi.ramboll.com