Rapunzel of Sweden – kohta Helsingissä

Report this content

Hiustenpidennyksiin erikoistunut Rapunzel of Sweden laajentaa toimintaansa ja avaa Concept Storen Helsingissä. Uusi kampaamo-noutomyymälä on ensimmäinen liike, jonka pääosin netissä toimiva yritys avaa Ruotsin ulkopuolella. Myymälä sijaitsee aivan Helsingin ydinkeskustassa Citycenter-kauppakeskuksessa. Avajaisia vietetään kesän jälkeen.

Hiustenpidennyksiin erikoistunut Rapunzel of Sweden avaa nyt ensimmäisen liikkeensä Ruotsin ulkopuolella. Uusi kampaamo-noutomyymälä avataan Helsingin ydinkeskustassa. Rapunzelin verkkokaupassa on asioinut lähes 60 000 suomalaista, mikä tekee Suomesta yrityksen toiseksi suurimman markkina-alueen. Helsinkiin laajentuminen on luonnollinen askel yhtiön kasvussa.

- Suomen markkinat ovat olleet meille yksi tärkeimmistä jo vuosia.  Tuntuu todella mukavalta ja jännittävältä, kun voimme nyt avata ensimmäisen Concept Storemme Ruotsin ulkopuolella ja pääsemme entistä lähemmäksi asiakkaitamme, sanoo Sofia Bertills, Rapunzel of Swedenin toimitusjohtaja.

Rapunzel of Swedenin kampaamo-noutomyymälä avaa ovensa kesän jälkeen. Liike sijaitsee aivan Helsingin ydinkeskustassa Citycenterissä. Kampaamopalveluiden lisäksi asiakkailla on mahdollisuus ostaa hiuslisäkkeitä suoraan kampaamosta.

- Toivomme Concept Storemme tavoittavan mahdollisimman monta Helsingin seudulla asuvaa asiakastamme. Tavoitteemme on viedä Rapunzelin kasvutarinaa eteenpäin ja tuoda tuotteemme uusien asiakkaiden saataville. Liikkeen avaaminen Helsinkiin tuntuu luontevalta askeleelta oikeaan suuntaan, Sofia Bertills jatkaa.

Uuden myymälän avaaminen ulkomaille on osa yrityksen kasvustrategiaa, jonka tavoitteena on vakiinnuttaa yrityksen asema kansainvälisenä brändinä ja hiustenpidennysten johtavana toimittajana.  Rapunzel of Swedenin verkkokauppa myy pidennystuotteita ja hiustarvikkeita yli 60 maahan maailman ympäri. Rapunzelilla on Suomeen avattavan liikkeen lisäksi kampaamoita eri puolilla Ruotsia.

Uuden liikkeen avajaiset ovat kesän jälkeen.

Lisätietoa:

Sofia Bertills, tj Rapunzel of Sweden

Sähköposti: sofia.bertills@rapunzel.com

Puhelin: +46 90-690 30 01

Rapunzel of Sweden on Pohjoismaiden johtavia hiustenpidennysyrityksiä. Yritys toimii pääasiassa verkossa, ja sillä on asiakkaita yli 60 maassa. Valikoimaan kuuluu hiustenpidennyksiä, peruukkeja ja hiustenhoitotuotteita, joita se myy omalla Rapunzel®-tuotemerkillään sadoilletuhansille ihmisille ympäri maailmaa. Mittavan verkkoliiketoimintansa lisäksi Rapunzel of Sweden on perustanut Rapunzel® Store Concept -konseptimyymäläketjun, johon kuuluu kampaamo-noutomyymälöitä sekä Suomessa että Ruotsissa. Se on perustanut myös Rapunzel vs. Cancer -säätiön. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Uumajassa Pohjois-Ruotsissa.

Click to read more information about the company.

Avainsanat:

Lainaukset

Suomen markkinat ovat olleet meille yksi tärkeimmistä jo vuosia. Tuntuu todella mukavalta ja jännittävältä, kun voimme nyt avata ensimmäisen Concept Storemme Ruotsin ulkopuolella ja pääsemme entistä lähemmäksi asiakkaitamme.
Sofia Bertills, tj Rapunzel of Sweden