Rauma Summer Jazz '09:n ennakkotunnelmat lehdistötilaisuudessa

Report this content

Rauman jazzyhdistys JazzR ry jatkaa pioneerityötään Raumalla ja taistelee heavymetallille ja turhanpäiväiselle popille turrutetun suomalaisen mielenkiinnosta. Tarkoituksenamme on tarjota ihmisille vaihtoehto radiokanavien soittolistoille ja aukaista silmiä ja korvia monimuotoisemmalle musiikille.

Meillä on ilo kutsua teidät median edustajana Rauma Summer Jazz '09 -festivaalien lehdistötilaisuuteen maanantaina 22.6.2009 klo 12.00 Teatteriravintola Kanalin Kaijaan, osoite Alfredinkatu 2, 26100 Rauma. Tilaisuudessa festivaalin taiteellinen johtaja Markku Pekonen johdattelee ennakkotunnelmiin muutamaa päivää ennen itse festivaalien alkua. Lehdistönedustajana saat tuhdin tietopaketin viikonlopun nimekkäistä artisteista. Ohjelmisto on kasattu tänäkin vuonna ennakkoluulottomasti ja hyvällä maulla ottaen huomioon niin jazz-puritaanit kuin nuoremman sukupolven soulinkuluttajat. Rauma Summer Jazzin kuusivuotisen historian suurin artistikiinnitys tuottaa festivaalien tapahtumatekniikalle suuria haasteita, kun Suomen ainoa ammatti big band-orkesteri UMO Jazz Orchestra astuu lavalle 17 muusikon vahvuudella. Sami Pitkämö ja UMO Jazz Orchestra kuullaan Päälavalla perjantaina 26.6. klo 19.30. Tarkka esiintyjälista, tiedot artisteista ja lippujen hinnat osoitteesta www.summerjazz.fi. Viikonlopun aikana kuullaan yhteensä 14 esiintyjää. Tapahtumien keskuksena toimii Rauman Kaupunginteatteri edustalla oleva Päälava ja jatkoklubit vietetään Bar Hovissa. Rauma Summer Jazz ´09 juhlitaan kesäkuun viimeisenä viikonloppuna 26.–28.6.2009. Median akkreditointipyynnöt osoitetaan 25.6. mennessä web-lomakkeen kautta osoitteessa www.summerjazz.fi. LISÄTIETOJA Markku Pekonen, Taiteellinen johtaja p. 050–3211431 Paula Niittynen, Tiedottaja p. 0500–774634 markku@summerjazz.fi paula@summerjazz.fi Logot yms. pyynnöstä janne@summerjazz.fi Liput: Lippupiste www.lippu.fi Artistit ja ohjelma: www.summerjazz.fi