Raute allekirjoittanut kattavan palvelusopimuksen Paged Eestin kanssa

Raute Oyj, Lehdistötiedote, 2.2.2024 klo 9.00

RAUTE ALLEKIRJOITTANUT KATTAVAN PALVELUSOPIMUKSEN PAGED EESTIN KANSSA

Raute Oyj on allekirjoittanut Paged-konserniin kuuluvan Paged Eesti OÜ:n kanssa palvelusopimuksen.

Sopimus kattaa tuotantokoneiden täyden kunnossapidon, mukaan lukien kulutusosat, varaosat ja päivitykset. Paged Eestin huoltotiimi, 19 henkilöä, siirtyy Rauten palvelutiimiin.

"Olemme innoissamme voidessamme laajentaa kumppanuuttamme Paged Eestin kanssa. Tämä sopimus sopii hyvin Rauten palvelustrategiaan, jonka tavoitteena on syventää yhteistyötä asiakkaidemme kanssa. Meillä on ilo solmia tämä sopimus, joka on osoitus kyvystämme tukea asiakasta tuotannon optimoinnissa yhdessä elinkaaripalvelujen kanssa. Näillä toimenpiteillä tähtäämme yhteiseen tavoitteeseemme tehtaan kokonaistuotannon tehokkuuden lisäämiseksi”, sanoo Kurt Bossuyt, Rauten Services -liiketoiminnasta vastaava johtaja.

”Päätös huoltotehtävien ulkoistamisesta ja kumppanuudesta Rauten kanssa tehtiin vakaasti uskoen, että se tuo merkittävän panoksen yhtiömme tekniseen kehitykseen. Valitsemalla alan tunnetun johtajan, Rauten, otamme askeleen kohti kansainvälisiin standardeihin mukautumista, mikä on jatkuvan kasvumme kannalta kriittinen tekijä”, toteaa Arkadiusz Swider, Paged Eestin hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja.

Yli 90 vuotta sitten perustettu Paged on nyt yksi viidestä suurimmasta vanerin valmistajasta ja merkittävä puutuolien valmistaja Euroopan unionissa. Yhtiö työllistää yli 2 000 henkilöä ja sillä on yhteensä seitsemän tuotantolaitosta Puolassa ja Virossa. Paged tarjoaa innovatiivisia ratkaisuja ja tuotteita, joita käytetään useilla eri aloilla, kuten sisustus- ja kalusteteollisuudessa, rakentamisessa, kuljetuksissa ja pakkauksissa lähes 80 markkinalla maailmanlaajuisesti.

Mika Saariaho, toimitusjohtaja, puh. +358 40 154 9393

RAUTE LYHYESTI – Making Wood Matter:
Raute toimii puutuoteteollisuuden kestävän tulevaisuuden partnerina. Teknologiamme kattavat erilaiset tuotantoprosessit sekä niitä tukevat digitaaliset ja analysaattoriratkaisut teollisesti valmistetuille puutuotteille. Lisäksi tarjoamme kokonaisvaltaiset palvelukonseptit varaosista säännölliseen huoltoon sekä tuotannon modernisointeihin. Innovatiiviset teknologiamme, ohjelmistot ja palvelukonseptit suunnitellaan tukemaan tehokasta luonnonvarojen käyttöä asiakkaidemme tuotannossa. Raute on maailman ainoa kokonaistoimittaja, joka tarjoaa koko tehtaan kattavia teknologiaratkaisuja viilun, vanerin ja LVL:n tuotantoon. Rauten pääkonttori ja suurin tuotanto sijaitsee Lahdessa. Muut tuotantolaitoksemme ovat Kajaanissa, Vancouverissa Kanadassa, Changzhoussa Kiinassa sekä Pullmanissa Washingtonin osavaltiossa USA:ssa. Lisää Rautesta www.raute.com