Rauten vastuullisuusraportti 2022 on julkaistu

Raute Oyj, Lehdistötiedote, 30.3.2023 klo 14.15

Raute Oyj:n vastuullisuusraportti vuodelta 2022 on julkaistu tänään. Raportissa kerrotaan lisätietoja yhtiön uudesta integroidusta kestävän kehityksen strategiasta ja tavoitteista sekä annetaan yleiskatsaus vuoden 2022 ympäristö-, sosiaalisiin ja taloudellisiin vaikutuksiin.

Raportti on tämän tiedotteen liitteenä pdf-tiedostona ja se on myös saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.raute.com > Sijoittajat > Tuloskeskus.

Mika Saariaho

Väliaikainen talousjohtaja Minna Yrjönmäki, puh. 040 5702067

RAUTE LYHYESTI – Making Wood Matter
Raute toimii puutuoteteollisuuden kestävän tulevaisuuden partnerina. Teknologiamme kattavat erilaiset tuotantoprosessit sekä niitä tukevat digitaaliset ja analysaattoriratkaisut teollisesti valmistetuille puutuotteille. Lisäksi tarjoamme kokonaisvaltaiset palvelukonseptit varaosista säännölliseen huoltoon sekä tuotannon modernisointeihin. Innovatiiviset teknologiamme, ohjelmistot ja palvelukonseptit suunnitellaan tukemaan tehokasta luonnonvarojen käyttöä asiakkaidemme tuotannossa. Raute on maailman ainoa kokonaistoimittaja, joka tarjoaa koko tehtaan kattavia teknologiaratkaisuja viilun, vanerin ja LVL:n tuotantoon. Rauten pääkonttori ja suurin tuotanto sijaitsee Lahdessa. Muut tuotantolaitoksemme ovat Kajaanissa, Vancouverissa Kanadassa, Changzhoussa Kiinassa sekä Pullmanissa Washingtonin osavaltiossa USA:ssa. Vuonna 2022 Rauten liikevaihto oli 158,3 miljoonaa euroa ja henkilöstö 778. Lisää Rautesta www.raute.com.