Rautia lanseeraa valtakunnallisesti Cardu-mobiilikorttijärjestelmän

Report this content

Rautia-ketjun ja suomalaisen ohjelmistoyritys Sunduka Oy:n allekirjoittaman sopimuksen myötä Rautia ottaa käyttöön koko ketjussaan Sunduka Oy:n kehittämän Cardu-mobiilikorttijärjestelmän. Sen avulla Rautia voi jatkossa palvella asiakkaitaan paremmin ja nopeammin sekä helpottaa asiakkaiden mobiiliasiointia ja tiedonsaantia kauppiaiden eri palveluista ja eduista rakentajille sekä remontintekijöille.

RAUTAKESKO OY:N JA SUNDUKA OY:N LEHDISTÖTIEDOTE 11.2.2015 KLO 10:00

Rautia-ketjun tavoitteena on tarjota laajat monikanavaiset ja sähköiset palvelut huomioiden erilaiset asiakasryhmät ja niiden tarpeet. Lisäksi tavoitteena on pienentää kaupan ympäristövaikutuksia ja tarjota asiakkaille myös digitaalisia vaihtoehtoja. Rautian mobiilikortti on luonnollinen osa näitä strategisia tavoitteita. Rautian mobiilikortti lanseerataan valtakunnallisesti koko Suomessa palvelemaan Rautiakauppiaiden asiakkaita. Rautian asiakkaat voivat ladata mobiilikortin älypuhelimiinsa 9.2.2015 alkaen.

”Rautian kauppiaat ovat aidosti lähellä asiakkaitaan, 93 paikkakunnalla Suomessa. Yhteydenpito ja kumppanuuden ylläpitäminen vaativat tänä päivänä myös digitaalisia keinoja. Mietimme koko ajan tapoja, joilla asiantuntemuksemme ja palvelumme viedään myös digitaaliseen ympäristöön. Cardun mobiilikortti on aina mukana älypuhelimessasi ja se sopii Rautiakauppojen tekemiseen erittäin hyvin: meihin saa jatkossa yhteyden entistä helpommin. Kysy vaan, meiltä saa aina ratkaisun!” kommentoi Rautian markkinointipäällikkö Olli-Pekka Sipilä.

”Olemme innoissamme Rautia-ketjun kanssa tehtävästä, valtakunnalliseksi laajentuvasta yhteistyöstä joka koskee Cardu-mobiilikorttialustan hyödyntämistä Rautian asiakkaiden mobiiliasioinnissa. Suomessa Cardu-yhteisö on yksi isoimmista ja kuluttajat ovat ladanneet jo useita satoja tuhansia mobiilikortteja. Tällä hetkellä pystymme palvelemaan yritysasiakkaita Suomen lisäksi jo kuudessa maassa Pohjois-Euroopassa ja Venäjällä. Suomalaiseen osaamiseen, asiantuntemukseen ja tietoturvallisuuteen luotetaan ympäri maailmaa. Se on myös Cardu- mobiilijärjestelmän vahvuus”, sanoo Sunduka Oy:n CEO Mika Hyvönen.

Lisätietoja:

Olli-Pekka Sipilä, Markkinointipäällikkö, Rautia-ketju, puh. 01053 20851 tai olli-pekka.sipilä@kesko.fi
Mika Hyvönen, CEO, Sunduka Oy, puh. +358 40 869 1819 tai mika.hyvonen@sunduka.com

Rautia (www.rautia.fi)

Rautia on ammattitaitoinen, paikallinen kumppani, joka tarjoaa oikeat rakentamisen ja remontoinnin tuotteet ja palvelut sujuvasti luotettavaan hintaan. Olemme maamme laajimpia rautakauppaketjuja ja palvelemme rakentajia ja remontin tekijöitä lähes 100 paikkakunnalla Suomessa - Tammisaaresta Ivaloon. Rautiakaupan myyjät ovat monipuolisesti asiantuntevia sekä palvelevia: heiltä löytyy ratkaisu rakentamiseen tai remontoimiseen liittyvään ongelmaan kuin ongelmaan. Uskallamme siis sanoa, että Rautiakaupan myyjä ratkaisee.

Sunduka Oy (www.sunduka.com)

Sunduka Oy:n Cardu-mobiilikorttiratkaisu tarjoaa yrityksille mahdollisuuden luoda helposti ja siirtää kustannustehokkaasti kanta-asiakas- ja jäsenkortit älypuhelimiin. Cardu-ratkaisun valinneita yrityksiä on jo yli 300 ja kasvu on nopeaa, myös Suomen ulkopuolella. Kuluttajille Cardu-mobiilikorttisovellus on ilmainen ja se on saatavissa kaikista online-kaupoista globaalisti.