Kotka ja Helsinki voittovuorossa ray.fi:n klassikkopeleissä

Lauantai pyöräytti kaksi uutta suurvoittajaa RAY:n nettikasinolle, kun klassikkoautomaateista voitettiin kaksi RAY Megapottia samana päivänä. Aamulla helsinkiläinen naisasiakas nappasi Mansikasta 31 155 euron Megapotin. Illalla puolestaan kotkalainen miesasiakas voitti uutuuspeli Unelmalomasta 28 445 euroa. Molemmat potit osuivat kohdalle kahden euron panoksella.

Helsinkiläis- ja kotkalaispelaajan kotiuttamat voitot tulivat RAY:n kahdentoista klassikkopelin yhteisestä RAY Jackpotista. Siinä on kolme voittotasoa, ja sen voittosummat kertyvät progressiivisesti kaikista RAY Jackpotiin liitetyistä peleistä. Korkein voittotaso on nimeltään Megapotti, joka on arvoltaan aina vähintään 25 000 euroa. Jackpotin voittaminen ei vaadi tiettyä voittoyhdistelmää, vaan voitto on satunnainen. Nettikasinon historian toistaiseksi suurin Megapotti, reilut 72 000 euroa, osui tammikuussa kouvolalaiselle naispelaajalle.

Lisätietoja: kasinopelipäällikkö Riikka Seppänen, p. 040 552 7873

Raha-automaattiyhdistys on suomalaisen hyvinvoinnin tukija. RAY:n koko voitto, noin 380 miljoonaa euroa, käytetään sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaan sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Tämän tekevät mahdolliseksi lähes kaksi miljoonaa suomalaista, joille pelimme tarjoavat jännitystä ja viihdettä. RAY:n yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopeleihin perustuu vastuulliseen toimintaan. RAY - Hyvän tahdon pelejä. www.ray.fi