Kulta-Jaska huuhtoi 49 000 euroa Hyvinkäälle

RAY:n nettikasinon suosikkipeli Kulta-Jaska heittäytyi viime torstaina Naistenpäivän kunniaksi romanttiseksi, ja lahjoitti "Emmallensa", eli hyvinkääläiselle naispelaajalle yli 49 000 euroa. Kahden euron panoksella kohdalle osunut Megapotti on jo kuudes tänä vuonna Kulta-Jaskasta saatu iso jackpot.

Satunnaisesti RAY:n nettikasinon pelejä pelaava hyvinkääläisnainen oli jo valmiiksi reilusti voitolla. Pelitilin saldo hyppäsi kuitenkin täysin uusiin lukemiin, kun Kulta-Jaska huuhtoi hänelle aimo kimpaleen. Megapotti yllätti voittajan.

- Ihmettelin, että mitä kummaa tapahtui ja kuka voitti, nainen muistelee voittohetken ensitunnelmia.

Nauramaan revennyt voittaja kertoi ensimmäiseksi tyttärelleen ja lähimmälle kaverilleen, jotka hekään eivät meinanneen uskoa tapahtunutta. Myös ulkomailla työmatkalla ollut puoliso oli aluksi epäuskoinen.

Erityisen paljon voittajaa hymyilytti se, että hän oli hieman ennen voittoaan lukenut voittajista kertoneita tiedotteita, ja vastannut RAY:n lähettämään kyselyyn, jossa kartoitettiin pelaajien jackpot-tietämystä. Nainen ei ollut kuvitellutkaan voittavansa, ja siksi Megapotti tuntuikin uskomattomalta.

Noin neljä kertaa kuukaudessa RAY:n nettikasinolla pelaava nainen on ollut tyytyväinen palveluun, joka hänestä toimii hyvin. Erityistä kiitosta hän haluaa antaa pelirajoille.

Suosikkipelikseen voittaja mainitsee Kulta-Jaskan, mutta hyvänä kakkosena tulee Mökkielämää, jossa voittaja odottaa kalastamaan pääsemistä.

Vasta viime vuoden joulukuussa nettikasinon asiakkaaksi rekisteröitynyt nainen ei aio pitää Megapottia salaisuutena, ja aikoo käyttää ainakin osan siitä läheistensä iloksi. Potti on ensimmäinen hänen kohdalleen osunut iso voitto, sen sijaan pienempiä on tullut RAY:n muista peleistä jo aiemmin.

Nettikasinon suosituin peli

Marraskuussa ray.fi:n pelivalikoimassa aloittanut, Lapin kultamailta teemansa ammentava monilinjapeli Kulta-Jaska on ollut alusta asti nettikasinon suosituin peli. Sen suosio näkyy myös voittotilastoissa, sillä tänä vuonna pelistä on voitettu jo kuusi RAY Megapottia. Edellinen Megapotti meni vain vajaa viikko sitten Kirkkonummelle, jossa tuuletettiin tuolloin reilun 46 000 euron osumaa.

Kulta-Jaskaa voi pelata ray.fi:ssä joko internet-selaimella tai ladattavan kasinopeliohjelman avulla. Kun ohjelma on kerran ladattu, käynnistyvät nettipelit jatkossa suoraan tietokoneen työpöydältä. Kulta-Jaskan ladattava versio lanseerattiin tammikuun lopussa ja sitä käyttävien pelaajien määrä on lisääntynyt voimakkaasti.

Lisätietoja: kasinopelipäällikkö Riikka Seppänen, p. 040 552 7873

Raha-automaattiyhdistys on suomalaisen hyvinvoinnin tukija. RAY:n koko voitto, noin 380 miljoonaa euroa, käytetään sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaan sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Tämän tekevät mahdolliseksi lähes kaksi miljoonaa suomalaista, joille pelimme tarjoavat jännitystä ja viihdettä. RAY:n yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopeleihin perustuu vastuulliseen toimintaan. RAY - Hyvän tahdon pelejä. www.ray.fi