Miten järjestötyöllä tasataan terveys- ja hyvinvointieroja?

RAY:n avustustoiminta on maaliskuussa kiertueella eri puolilla Suomea tapaamassa avustusta hakevia järjestöjä ja median edustajia. Haku päällä -kiertueella kerrotaan, millaiseen toimintaan vuoden 2013 avustukset suunnataan. RAY tukee sosiaali- ja terveysalan järjestöjen toimintaa ensi vuonna arviolta 305 miljoonalla eurolla.

RAY:n voittovaroilla pyritään tasoittamaan yhteiskunnassa lisääntyvää eriarvoistumista ja hyvinvointieroja. Avustukset käytetään terveyttä ja sosiaalista hyvinvointia vahvistavaan työhön, ongelmien ehkäisemiseen ja ongelmia kohdanneiden auttamiseen.

Kiertueen ensimmäinen tilaisuus järjestetään Helsingissä tiistaina 13.3. alkaen klo 8:30
paikka: Valkea talo, Ilkantie 4, Helsinki

Ohjelma:
8:30 Kahvitarjoilu
9:00 Ajankohtaista avustustoiminnassa - osastopäällikkö Mika Pyykkö
RAY avaa verkkoasioinnin järjestöille - kehittämiskoordinaattori Sini Toikka
10:45 Keskustelua ja ajatustenvaihtoa järjestöjen kanssa
12:30 Lounas

Muut kiertuepaikkakunnat: Tampere 16.3., Rovaniemi 20.3., Oulu 21.3., Mikkeli 27.3.
Järjestämme RAY:n edustajan haastattelumahdollisuuden toiveidenne mukaisesti.

TERVETULOA!
Ilmoittautumiset ja haastattelupyynnöt:
Marja Konttinen, RAY
p. 040 678 6993

Raha-automaattiyhdistys on suomalaisen hyvinvoinnin tukija. RAY:n koko voitto, noin 380 miljoonaa euroa, käytetään sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaan sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Tämän tekevät mahdolliseksi lähes kaksi miljoonaa suomalaista, joille pelimme tarjoavat jännitystä ja viihdettä. RAY:n yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopeleihin perustuu vastuulliseen toimintaan. RAY - Hyvän tahdon pelejä. www.ray.fi