Nettipokerin SM-taistelu huipentuu pääturnauksiin

Vuoden 2011 Nettipokerin virallisten SM-kisojen pääturnaukset pääsevät vauhtiin ray.fi:ssä viikonloppuna ja taistelut jatkuvat koko ensi viikon. Reilun viikon aikana perjantaista 4.11. sunnuntaihin 13.11. on jaossa kymmenen Suomen mestaruutta pokerin eri turnauspelimuodoissa.

Ensimmäisen pääturnaus pelataan perjantaina. Se on takuupalkinnoltaan suurin koskaan Suomesta käsin pelattu nettipokerin Omaha-turnaus, jonka takuupotissa on 20 000 euroa. Turnausviikko huipentuu perjantaina 11.11. pelattavassa Texas Hold´em -pääturnauksessa, jossa kruunataan Suomen mestari 50 000 euron takuupalkintopotin ryydittämänä.

Kaikkiaan jäljellä olevissa turnauksissa jaetaan takuupotteja 125 000 euron edestä. Maineen ja rahapalkintojen lisäksi kaikki kymmenen Suomen mestaria saavat ainutlaatuiset käsin valetut pronssiset patsaat.

Nettipokerin SM-kisojen pääturnauksiin odotetaan yhteensä noin 2 000 pelaajaa. Lokakuun puolivälissä startanneisiin lämmittelyturnauksiin kirjautui reilut 5 000 osallistumista. RAY:n nettipokeripäällikkö Jussi Hietaranta on tyytyväinen tähänastisiin pelaajamääriin.

- Turnaukset ovat olleet tähän asti menestys ja olemme saaneet laajalti kiitosta, vaikka paras on vielä edessä. Olemme tehneet napakymppivalinnan tarjotessamme SM-turnaukset pienillä sisäänostomaksuilla, jolloin kaikilla asiakkaillamme pelikassan koosta riippumatta on aito mahdollisuus napata SM 2011 -titteli.

Nettipokerin SM-kisojen virallinen ohjelma ja info löytyvät osoitteesta www.nettipokerinsm.fi. Kaikki turnaukset käynnistyvät RAY:n nettipokerissa päivittäin kello 21.00.

RAY:n nettipokeripäällikkö Jussi Hietaranta puh. 040 736 8747, jussi.hietaranta@ray.fi

www.nettipokerinsm.fi

Raha-automaattiyhdistys on suomalaisen hyvinvoinnin tukija. RAY:n koko voitto, lähes 370 miljoonaa euroa, käytetään sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaan sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Tämän tekevät mahdolliseksi lähes kaksi miljoonaa suomalaista, joille pelimme tarjoavat jännitystä ja viihdettä. RAY:n yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopeleihin perustuu vastuulliseen toimintaan. RAY - Hyvän tahdon pelejä. www.ray.fi