Nimityksiä Raha-automaattiyhdistyksessä

Raha-automaattiyhdistyksen toimitusjohtajaksi on 1.4.2012 lukien nimitetty valtiotieteen maisteri, valtiosihteeri Velipekka Nummikoski.  Hän aloittaa johtajana 1.3.2012.  Nummikoski on toiminut vuosina 2000 - 2007 yrityselämän viestintä- ja yhteiskuntasuhdetehtävissä ja sen jälkeen valtiosihteerinä valtiovarainministeriössä. Hänellä on pitkäaikainen työkokemus myös useista muista ministeriöistä sekä kokoomuksen eduskuntaryhmästä. Hän on toiminut pitkään Yleisradion hallintoneuvostossa ja myös sen hallituksessa sekä vuodesta 2008 alkaen Kelan hallituksen puheenjohtajana. Kelassa on siirrytty hänen aikanaan prosessijohtamiseen.
Velipekka Nummikoski on valmistunut Turun Yliopistosta valtiotieteen maisteriksi vuonna 1987 pääaineenaan sosiaalipolitiikka ja hänellä on laaja-alainen näkemys yhteiskunnan eri toiminta-aloilta sekä kokemusta EU:n toimintaympäristöstä.

Raha-automaattiyhdistyksen avustusjohtajaksi on nimitetty valtiotieteen maisteri, pääsihteeri Sisko Seppä 1.9.2011 alkaen. Seppä on toiminut pitkään tutkimussihteerinä ammattiyhdistysliikkeessä ja talouspoliittisena asiantuntijana valtiovarainministeriössä sekä sosialidemokraattisessa eduskuntaryhmässä, jonka pääsihteerinä hän toimii tällä hetkellä.
Seppä on toiminut myös terveysalan ja eläkevakuutuksen luottamustehtävissä sekä Kuntarahoituksen hallituksessa vuosina 2007 - 2010 toimien myös varapuheenjohtajana. Hän on valmistunut valtiotieteen maisteriksi Helsingin yliopistosta vuonna 1978 pääaineenaan kansantaloustiede, jonka lisäksi hän on osallistunut lukuisiin alan jatkokoulutuksiin.
Sisko Sepällä on vahva taloustuntemus, laaja sidosryhmäverkosto sekä tutkijana ja luottamustoimissa hankittu monipuolinen perehtyneisyys hyvinvointisektorin taloudelliseen perustaan.

Raha-automaattiyhdistyksen rahapelitoiminnasta vastaava johtaja, Janne Peräkylä, toimii 1.7.2011 lähtien myös RAY:n varatoimitusjohtajana.

Hallituksen puheenjohtaja Hannes Manninen, puh. 050 511 3070