Pelaamo on RAY:n uusi pelisali Tampereella

Raha-automaattiyhdistyksen uusi pelisali Pelaamo avataan perjantaina 29.7. Tampereella osoitteeseen Hämeenkatu 10. Pelaamo tulee marraskuussa tulipalossa vaurioituneen peliklubi Gold Dustin tilalle.

Uusi Pelaamo on pelisali, jonka asiakkaille tarjotaan ensikosketus RAY:n uutuuspeleihin. Avausvaiheessa uutuuksia ovat 500 euron päävoiton tarjoava raha-automaatti Unelmaloma ja sekä Tangiamo Touch Table -ruletti, jollainen on käytössä Pelaamon lisäksi vain Helsingin Kasinolla.

Pokeripuolella uutta on mahdollisuus päästä pelaamaan Omahaa perinteisen Texas Hold´Emin lisäksi. Kaikkiaan Pelaamossa on 45 raha-automaatia, kaksi käteispokeripöytää, Dynamic Poker sekä Blackjack-pöytä.

Pelaamon etuosa, jossa valtaosa raha-automaateista sijaitsee, toimii aamusta iltaan pelisalina. Takaosan pöytäpelipuoli ja sporttipubin henkeen sisustettu baari ovat käytössä iltaisin. Siellä on mahdollista seurata maksukanavien urheilulähetyksiä neljältä tv-screeniltä.

Avajaisviikonlopun vetonaulana 5 000 euron pokeriturnaus, jossa haetaan Mansen Pokerimestaria 2011. Turnausta tähdittää perjantain karsintaturnauksessa paikalla oleva Suomen eturivin pokeriammattilainen Juha Helppi. Finaali pelataan lauantai-iltana.

Pelaamo on avoinna maanantaista tiistaihin kello 10–22, keskiviikosta torstaihin 10–01, perjantaista lauantaihin 10–02 ja sunnuntaisin 14–21.

kehityspäällikkö Petri Huikko, puh. 040 828 3345
palveluesimies Kari Jussila, puh. 040 560 5968

Raha-automaattiyhdistys on suomalaisen hyvinvoinnin tukija. RAY:n koko voitto, lähes 370 miljoonaa euroa, käytetään sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaan sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Tämän tekevät mahdolliseksi lähes kaksi miljoonaa suomalaista, joille pelimme tarjoavat jännitystä ja viihdettä. RAY:n yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopeleihin perustuu vastuulliseen toimintaan. RAY - Hyvän tahdon pelejä. www.ray.fi