Ray.fi:n historian isoin potti pyörähti Kouvolaan

Uusi vuosi alkoi voitokkaasti Kouvolassa, kun RAY:n nettikasinon asiakas nappasi maanantai-iltana Tuplapotti-automaattipelistä itselleen 72 000 euron RAY Megapotin. Kouvolalainen naispelaaja teki samalla historiaa, sillä 72 000 euron jättipotti on ray.fi:n kaikkien aikojen isoin voitto. Potti tuli kotiin 50 sentin panoksella, joten sijoitetun pääoman tuotto oli kohdallaan.

- Sydän pomppasi kurkkuun, sen verran kova yllätyshän näin iso voitto totta kai oli. Voittorahoja saatan sijoittaa ainakin oman asunnon ostoon. Tuplapotti on yksi suosikkipeleistäni nettikasinolla. Sen lisäksi olen pelannut siellä muitakin automaattipelejä sekä rulettia, tyytyväinen voittaja kertoo.

Onnetar on viime aikoina hymyillyt Kouvolan suuntaan, sillä edellisen kerran ray.fi:n suurvoitto osui paikkakunnalle joulukuun puolivälissä. Tällöin kouvolalaispelaaja kotiutti itselleen reilut 41 000 euroa Iron Man 2 -pelistä.

RAY:n nettikasinon asiakkaat voittivat viime vuonna yli 9 400 jackpotia. Edellinen ennätysvoitto oli tamperelaispelaajan marraskuussa Hunajakeno-pelistä voittama 67 000 euron RAY Megapotti. Nettikasinon tämän hetken suurin jackpot on 240 000 euroon kasvanut Dollar Ball Jackpot. Se on 11 automaatin välinen sivupeli, jossa 5 numeroa oikein veikannut voittaa jackpotin.

Ray.fi:n suurvoitot löytyvät osoitteesta www.ray.fi/fi/kasino/voittajat

Lisätietoja: kasinopelipäällikkö Riikka Seppänen, p. 040 552 7873