Ray.fi:n Jokeripokeri pamautti Poriin 28 000 euroa

Automaattipelien kestosuosikki Jokeripokeri leipoi RAY:n nettikasinolle jälleen uuden suurvoittajan, kun miespelaaja Porista voitti 28 000 euron arvoisen RAY Megapotin tiistaina. Mies pelasi Jokeripokerin nettiversiota kahden euron kierrospanoksella. Voittaja sai pelin alkujaossa kuningasparin, jonka hän lukitsi. Jatkokierroksella käsi ei parantunut kuningasparista, eikä peli antanut kierrosvoittoa. Sen sijaan ruutuun ilmestyi tieto 28 775 euron arvoisen RAY Megapotin voitosta.

- Hetken aikaa siinä joutui miettimään mitä tapahtui, ennen kuin tajusin voittaneeni. Voittorahat menevät visusti säästöön tulevaa asunnon hankintaa varten, voittaja kertoo.

Porilaispelaajan nappaama voitto on jo kuluvan vuoden toinen RAY:n nettikasinon suurvoitto. Vain päivää aiemmin eli maanantaina 2.1. kouvolalaisnainen kuittasi Tuplapotti-automaattipelistä itselleen RAY Megapotin myötä reilut 72 000 euroa, joka on RAY:n nettikasinon historian suurin voitto.

RAY Jackpot on RAY:n yhdentoista klassikkopelin yhteinen lisävoitto. Jackpotin voittaminen ei vaadi tiettyä voittoyhdistelmää, vaan voitto voi laueta missä tahansa jackpotiin liitetyssä pelissä minkä tahansa pelikierroksen jälkeen. Porilaisvoittajan kotiuttama Megapotti on RAY Jackpotin ylin taso ja sen voittosumma on aina vähintään 25 000 euroa.

Lisätietoja: kasinopelipäällikkö Riikka Seppänen, puh. 040 552 7873

Raha-automaattiyhdistys on suomalaisen hyvinvoinnin tukija. RAY:n koko voitto, lähes 370 miljoonaa euroa, käytetään sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaan sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Tämän tekevät mahdolliseksi lähes kaksi miljoonaa suomalaista, joille pelimme tarjoavat jännitystä ja viihdettä. RAY:n yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopeleihin perustuu vastuulliseen toimintaan. RAY - Hyvän tahdon pelejä. www.ray.fi