RAY.fi:n Jokeripokeri räväytti Raumalle 60 000 euroa

Klassinen automaattipeli Jokeripokeri toi RAY.fi:n Pelimaailman historian isoimman voiton Raumalle viime lauantaina. Reilun 60 000 euron voitto napsahti raumalaiselle naispelaajalle, joka kokeili tuuriaan Jokeripokerissa lauantai-iltana.

80 sentin kierrospanoksella pelannut asiakas ei aluksi uskonut ruudulla näkemäänsä, kun kolmen ässän tuoman 1,60 euron kierrosvoiton lisäksi pelitili kasvoi Megapottiosuman myötä yli kuudellakymmenellä tuhannella eurolla. Raumalaisasiakas ei edes tiennyt, että RAY Jackpot on mahdollista voittaa millä tahansa panoksella, eikä siis osannut odottaa ison voiton osumista omalle kohdalle.

- Nyt oli kyllä todellakin onni myötä, sillä pelaan Jokeripokeria satunnaisesti, lähinnä viikonloppuisin. Pelaaminen on minulle hauskaa ajanvietettä pienillä panoksilla. Nyt tuli kertalaakista kunnon osuma, voittaja iloitsee.

Raumalaisvoittaja pelaa muitakin automaattipelejä satunnaisesti ja on myös kokeillut nettipokerin ilmaisturnauksia. Voittajan riemua lisäsi se, että hänelle selvisi haastattelupuhelun aikana, että hän saa reilut 60 000 euroa ”puhtaana käteen”, sillä RAY maksaa pelivoitoista arpajaisveron. Pakolliseen klassikkokysymykseen ”miltä nyt tuntuu” hänen on helppo vastata.

- Onhan tämä uskomattomaton hienoa. Olen kertonut voitosta muutamille ystäville sekä lapsille ja myös he iloitsivat puolestani. Voittorahat tulivat tarpeeseen ja niillä laitetaan talous kuntoon. Myös matkasuunnitelmia on, voittaja paljastaa.

RAY.fi:ssä on kattava joukko erilaisia pelien suosion myötä kasvavia jackpoteja, jotka ovat joko pelikohtaisia tai usean pelin yhteisiä ryhmäjackpoteja, kuten RAY Jackpot. RAY Jackpotissa jackpotvoiton voittaa täysin sattumanvaraisesti kuka tahansa pelaamalla mitä tahansa RAY:n yhdeksästä klassikkopelistä. Voitto osuu kohdalle riippumatta siitä, saako pelaaja itse pelissä voittokuviota tai ei. Megapotti on kolmitasoisen RAY Jackpotin korkein voittotaso.

Raha-automaattiyhdistyksen nettipelit avattiin marraskuun lopussa. Puolentoista kuukauden aikana pelipalveluun on rekisteröitynyt yli 67 000 asiakasta.

Lisätietoja: kasinopelipäällikkö Riikka Seppänen, puh. 040 552 7873

Raha-automaattiyhdistys on suomalaisen hyvinvoinnin tukija. RAY:n koko voitto, lähes 370 miljoonaa euroa, käytetään sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaan sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Tämän tekevät mahdolliseksi lähes kaksi miljoonaa suomalaista, joille pelimme tarjoavat jännitystä ja viihdettä. RAY:n yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopeleihin perustuu vastuulliseen toimintaan. RAY - Hyvän tahdon pelejä. www.ray.fi