Ray:fi:n Mansikasta mojovat 45 000 euroa Riihimäelle

RAY:n nettikasinolla päästiin jälleen juhlimaan suurvoittoa sunnuntaina. Tällä kertaa onnetar hymyili Kanta-Hämeen suuntaan, kun riihimäkeläinen miespelaaja nappasi Mansikasta 45 000 euron Megapotin. Hän pelasi klassista hedelmäpeliä 20 sentin panoksella.

RAY:n nettikasinon asiakkaat ovat viime aikoina saalistaneet tukun suurvoittoja RAY:n klassikkopeleistä. Edellinen isompi potti matkasi viime keskiviikkona Keravalle. Tuolloin keravalaismies tuuletti 37 000 euron voittoa Tuplapotista.

Marraskuussa 2010 perustetun RAY:n nettikasinon historian aikana yli 20 000 euron voittoja on päästy juhlimaan reilut 30 kertaa. Kaikkien aikojen isoin voitto, 67 000 euroa, matkasi marraskuussa Tampereelle Hunajakeno-pelistä. RAY:n nettikasinon kaikki suurvoitot löytyvät osoitteesta www.ray.fi/fi/kasino/voittajat.

Lisätietoja: kasinopelipäällikkö Riikka Seppänen, p. 040 552 7873

Raha-automaattiyhdistys on suomalaisen hyvinvoinnin tukija. RAY:n koko voitto, lähes 370 miljoonaa euroa, käytetään sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaan sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Tämän tekevät mahdolliseksi lähes kaksi miljoonaa suomalaista, joille pelimme tarjoavat jännitystä ja viihdettä. RAY:n yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopeleihin perustuu vastuulliseen toimintaan. RAY - Hyvän tahdon pelejä. www.ray.fi