Ray.fi:n Mansikasta mojovat 64 000 euroa Lappeenrantaan

RAY:n nettikasinon klassikkohedelmäpeli Mansikka pyöräytti torstai-iltana 64 000 euron jackpotin Saimaan rannalle. Voiton kotiutti itselleen lappeenrantalainen naispelaaja, joka kokeili onneaan kahdenkymmenen sentin panoksella. Se kannatti, sillä tuloksena oli RAY Megapotin laukeaminen ja nettikasinon historian neljänneksi suurin voitto.

- Katsoin kotisohvalla Salattuja Elämiä ja pelasin samalla kannettavallani RAY:n nettikasinon Mansikkaa. Täytyy sanoa, että ohjelman katsominen loppui siihen paikkaan, kun koneen ruudulle pamahti 64 000 euron voitto. Soitin heti miehelleni ja kerroin tapahtuneesta, iloinen voittaja kertoo.

RAY:n nettipelit ovat voittajalle tuore tuttavuus, sillä hän rekisteröityi asiakkaaksi vasta reilu viikko sitten.

- Huomasin, että lempipelini Kulta-Jaska julkaistiin myös netissä, joten päätin avata pelitilin. Mansikka-peliä pelasin nyt toista kertaa netissä, koska arvelin että sitä on Kulta-Jaskaan verrattuna helpompi pelata telkkaria katsoessa. Täytyy sanoa, että kyllä kannatti!

Kulta-Jaska kiinnostaa kansaa netissäkin

RAY:n nettikasinon uusin peli, Kulta-Jaska lanseerattiin 15.11. RAY:n pelipisteistä tutun suositun monilinjaisen automaattipelin nettiversio nousi välittömästi nettikasinon pelatuimmaksi peliksi. Kulta-Jaskan minimipanos on kaikki linjat valittuna 10 senttiä ja maksimipanos viisi euroa. Pelin päävoitto on 250 euroa ja peliä pelaamalla voi voittaa myös RAY Jackpotin.

RAY Jackpot on yhdentoista klassikkopelin yhteinen jackpot-lisävoitto. Voittotasoja on kolme, ja voittosummat kertyvät progressiivisesti kaikista RAY Jackpotiin liitetyistä peleistä. Jackpotin voittaminen ei vaadi tiettyä voittoyhdistelmää, vaan voitto voi laueta missä tahansa jackpotiin liitetyssä pelissä minkä tahansa pelikierroksen jälkeen. Toistaiseksi suurin voitettu RAY Jackpot on ollut reilut 67 000 euroa.

RAY:n nettikasinon Top 5 voitot:
sija/summa/paikkakunta/peli/aika
1. 67 171 e Tampere          Hunajakeno  marraskuu
2. 65 739 e Kirkkonummi   Jokeripokeri  kesäkuu
3. 65 323 e Salo                  Jokeripokeri maaliskuu
4. 64 343 e Lappeenranta   Mansikka      marraskuu
5. 62 781 e Lohja               Tähti              helmikuu

kasinopelipäällikkö Riikka Seppänen, p. 040 552 7873, riikka.seppanen@ray.fi

Raha-automaattiyhdistys on suomalaisen hyvinvoinnin tukija. RAY:n koko voitto, lähes 370 miljoonaa euroa, käytetään sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaan sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Tämän tekevät mahdolliseksi lähes kaksi miljoonaa suomalaista, joille pelimme tarjoavat jännitystä ja viihdettä. RAY:n yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopeleihin perustuu vastuulliseen toimintaan. RAY - Hyvän tahdon pelejä. www.ray.fi