Ray:fi:n Tuplapotti täräytti 37 000 euroa Kemiin

Tuplapotti-hedelmäpeli toi keskiviikon kunniaksi iloisen yllätyksen RAY:n nettikasinon kemiläispelaajalle. Kahden euron panoksella klassikkopeliä pelannut kemiläisnainen nappasi 36 000 euron RAY Megapotin. Megapotti on RAY:n yhdentoista klassikkopelin progressiivisesti kasvavan yhteisen jackpotin korkein taso.

Edellisen kerran Kemissä juhlittiin RAY:n nettikasinon suurvoittoa heinäkuussa, jolloin paikkakunnalle osui 47 000 euroa niin ikään Tuplapotista.

Marraskuussa 2010 perustetun RAY:n nettikasinon historian aikana yli 20 000 euron voittoja on juhlittu reilut 30 kertaa. Kaikkien aikojen isoin voitto, 67 000 euroa, matkasi marraskuussa Tampereelle Hunajakeno-pelistä. RAY:n nettikasinon kaikki suurvoitot löytyvät täältä: www.ray.fi/fi/kasino/voittajat

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Miikka Kimari, p. 050 522 2015

Raha-automaattiyhdistys on suomalaisen hyvinvoinnin tukija. RAY:n koko voitto, lähes 370 miljoonaa euroa, käytetään sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaan sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Tämän tekevät mahdolliseksi lähes kaksi miljoonaa suomalaista, joille pelimme tarjoavat jännitystä ja viihdettä. RAY:n yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopeleihin perustuu vastuulliseen toimintaan. RAY - Hyvän tahdon pelejä. www.ray.fi