Ray.fi:n Tuplapotti täräytti 37 000 euroa Keravalle

RAY:n nettikasinon klassikkopeli Tuplapotti toi valoa Keravan kaamokseen keskiviikkona, kun paikkakunnalla päästiin juhlimaan 37 000 euron voittoa. Hedelmäpelin voiton nappasi itselleen keravalaismies, joka pelasi kahden euron panoksella. Tuloksena oli RAY:n nettikasinon historian seitsemänneksi suurin Tuplapotista voitettu jackpot-lisävoitto.

RAY Jackpot on yhdentoista klassikkopelin yhteinen jackpot-lisävoitto. Voittotasoja on kolme, ja voittosummat kertyvät progressiivisesti kaikista RAY Jackpotiin liitetyistä peleistä. Jackpotin voittaminen ei vaadi tiettyä voittoyhdistelmää, vaan voitto voi laueta missä tahansa jackpotiin liitetyssä pelissä minkä tahansa pelikierroksen jälkeen. Toistaiseksi suurin voitettu RAY Jackpot on ollut reilut 67 000 euroa.

Joulukalenteri tuo lisävoittoja yli 50 000 eurolla

Ray.fi:n Pelimaailma valmistautuu joulun odotukseen avaamalla 1.12. joulukalenterin, jonka luukkujen taakse kätkeytyy päivittäin vaihtuvia lisävoittoja ja erikoisturnauksia. Kaikkiaan lisävoittoja on jouluun asti tarjolla 51 000 eurolla.

kasinopelipäällikkö Riikka Seppänen, p. 040 552 7873, riikka.seppanen@ray.fi

Raha-automaattiyhdistys on suomalaisen hyvinvoinnin tukija. RAY:n koko voitto, lähes 370 miljoonaa euroa, käytetään sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaan sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Tämän tekevät mahdolliseksi lähes kaksi miljoonaa suomalaista, joille pelimme tarjoavat jännitystä ja viihdettä. RAY:n yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopeleihin perustuu vastuulliseen toimintaan. RAY - Hyvän tahdon pelejä. www.ray.fi