• RAY/

Ray:fi:n Tuplapotti täräytti Kärsämäelle reilut 52 000 euroa

Vappua vietettiin Kärsämäellä tavallistakin riehakkaammissa tunnelmissa, sillä RAY:n nettikasinon suosikkipeli Tuplapotti pyöräytti paikkakunnalle torstaina 28.4. mojovan 52 000 euron Megapotin. RAY:n nettipelien puolivuotisen historian viidenneksi isoin voitto osui miespelaajalle.

- Hieno onnenpotku, joka osui perheemme kannalta historialliseen päivään, sillä voittopäivämäärä on minun ja vaimoni kihlajaistemme vuosipäivä, voittaja kertaa.

Raha-automaattiyhdistyksen nettikasinon suuret Jackpotit tulivat voittajalle täytenä yllätyksenä.

- Tuplapotti on tuttu peli tuolta kyliltä, jossa olen sitä pelannut, mutta sitä en ollut huomannut, että sen nettiversiossa voi voittaa näinkin paljon. Olin ihmeissäni, kun koneen näytölle pamahti voittosummaksi rapiat 52 000 euroa. Ensin jopa ajattelin, että onkohan tässä joku virhe, kunnes kutsuin vaimonikin katsomaan asiaa. Uskottavahan se lopulta oli.

Voittosumman käytölle kärsämäkeläismiehellä on selvät sävelet. Vapun jälkeen hän ennätti jo käymään pankissakin sen tiimoilta.

- Tarpeeseenhan tämä tuli, sillä rahareikiä riittää. Autokalusto ainakin menee uusiksi ja Lapin lomalle lähdetään lähitulevaisuudessa, hän kertoo.

Voitokas vappu myös Nummelassa

Kärsämäen Jackpotin lisäksi RAY:n nettipelien parissa tuuletettiin vapun aikaan myös Vihdin Nummelassa, jonne osui vappuperjantaina 25 000 euron voitto Jokeripokerista. Myös Nummelan rahakkaan osuman kalasti miespelaaja.

- RAY:n klassikkopelit ovat suosikkejani myös nettikasinolla ja tällä kertaa pelasin tuttua Jokeripokeria. Olin lukenut peliohjeista, että nettipeleistä on mahdollista napata myös isoja voittoja. Tällä kertaa sellainen sitten kilahti minulle, mies toteaa.

Lähes 130 000 euron Jackpot odottaa ottajaansa

Ray.fi:ssä on kattava joukko erilaisia pelien suosion myötä kasvavia jackpoteja, jotka ovat joko pelikohtaisia tai usean pelin yhteisiä ryhmäjackpoteja. Tällä hetkellä suurin Jackpot on yhdentoista pelin sivupelinä pelattava Dollar Ball Jackpot, joka on kohonnut lähes 130 000 euroon.

Ray.fi:n suurimmat voitot top5:
sija / summa / peli / pvm / paikkakunta
1. 65 323,85 Jokeripokeri 4.3.2011 Salo
2. 62 781,41 Tähti 4.2.2011 Lohja
3. 61 519,10 Jokeripokeri 3.4.2011 Vantaa
4. 60 529,11 Jokeripokeri 8.1.2011 Rauma
5. 52 804, 73 Tuplapotti 28.4.2011 Kärsämäki

kasinopelipäällikkö Riikka Seppänen, puh. 040 552 7873

Raha-automaattiyhdistys on suomalaisen hyvinvoinnin tukija. RAY:n koko voitto, lähes 370 miljoonaa euroa, käytetään sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaan sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Tämän tekevät mahdolliseksi lähes kaksi miljoonaa suomalaista, joille pelimme tarjoavat jännitystä ja viihdettä. RAY:n yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopeleihin perustuu vastuulliseen toimintaan. RAY - Hyvän tahdon pelejä. www.ray.fi