Ray.fi pyöräytti 41 000 euroa Kangasniemelle

Viikonloppu alkoi voitokkaissa tunnelmissa Kangasniemellä, kun RAY:n nettikasino toi perjantaina reilun 41 000 euron potin paikkakunnalle. Kangasniemeläinen miespelaaja nappasi suurvoiton monilinjaisesta Elektra-automaattipelistä, jota hän pelasi kotikoneellaan perjantai-illan ratoksi.

- Vähän säpsähdin ja kyllähän siinä syke nousi, kun noin sievoinen summa tuli ruutuun. Voittorahoille on käyttöä, sillä osa niistä menee lainan lyhentämiseen, voittaja kertoo.

Kangasniemeläispelaajan voittama 41 000 euron Marvel Ultimate Power Jackpot on progressiivisesti kasvava yllätysvoittotyyppinen jackpot-lisävoitto. Voittotasoja on neljä, ja voittosummat kertyvät ray.fi:n kaikista viidestä Marvel Jackpotiin liitetyistä pelistä. Marvel Jackpotissa saatava voitto on satunnainen. Se voi laueta missä tahansa jackpotiin liitetyssä pelissä minkä tahansa pelikierroksen jälkeen.

RAY:n nettikasinolla on useita erityyppisiä jackpot-lisävoittoja. Toistaiseksi suurin niistä kotiutettu voitto, reilut 67 000 euroa osui Tampereelle marraskuun alussa Hunajakeno-pelissä. Tällä hetkellä suurin tavoiteltava lisävoitto, Dollar Ball Jackpot, on kohonnut jo lähes 230 000 euroon.

kasinopelipäällikkö Riikka Seppänen, p. 040 552 7873

Raha-automaattiyhdistys on suomalaisen hyvinvoinnin tukija. RAY:n koko voitto, lähes 370 miljoonaa euroa, käytetään sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaan sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Tämän tekevät mahdolliseksi lähes kaksi miljoonaa suomalaista, joille pelimme tarjoavat jännitystä ja viihdettä. RAY:n yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopeleihin perustuu vastuulliseen toimintaan. RAY - Hyvän tahdon pelejä. www.ray.fi