RAY:n avaa Joensuuhun uudentyyppisen pelipaikan

Tänään torstaina 29. tammikuuta aukesi Joensuuhun RAY:n uudentyyppinen Pelikioski. Uusi pelipaikka löytyy Kauppakeskus Iso Myystä, heti Torikadun puoleisen sisäänkäynnin vierestä. Pelikioski palvelee vain yli 18-vuotiaita rahapelin ystäviä.

Pelikioskista tekee erilaisen perinteiseen pelialueeseen verrattuna se, että siellä on aina pelimestari opastamassa ja neuvomassa pelaajia sekä tarkistamassa Pelikioskissa pelaamiseen vaadittavan18 vuoden iän. Alueelta löytyy kaikkiaan 18 raha-automaattia ja yksi rahanvaihtoautomaatti.

Joensuuhun avattava Pelikioski on RAY:n uudenlainen pelipaikka, jossa yhdistyvät pelaamisen helppous, tarkka ikärajavalvonta ja vastuullinen pelitoiminta. Pelikioskit on sijoitettu paikkoihin, joissa suomalaiset liikkuvat, kuten kauppakeskuksiin, hypermarketteihin ja suurille liikenneasemille. Pelikioskista löytyy 10–20 automaattia, tilasta riippuen. Joensuuhun avattava Pelikioski on Suomen viides ja on yksi RAY:n uuden konseptin pilotointipaikoista.

Kauppakeskus Iso Myyn Pelikioski palvelee asiakkaita kauppakeskuksen aukioloaikoina.

Lisätietoja: alue-esimies Pekka Lautanen, puh. 0400 575 170