RAY:n sähköisen asiointijärjestelmän toimittajaksi CCC

CCC Oy toimittaa RAY:lle avustusten käsittely- ja asiointijärjestelmän tulevien parin vuoden aikana. Sopimuksen koko on noin 1,9 miljoonaa euroa.

Ratkaisu tulee palvelemaan yli 1300 avustusta hakevaa sosiaali- ja terveysjärjestöä. Järjestelmä siirtää sekä hakemusten jättämisen että myönnettyjen avustusten nostamisen ja käytön selvittämisen verkkoon. - RAY voi käsitellä järjestelmässä tehokkaasti tuhansia avustushakemuksia, maksupyyntöjä ja vuosiselvityksiä. Myös avustetun toiminnan tulosten ja vaikutusten seuraaminen helpottuu, osastopäällikkö Mika Pyykkö kertoo. CCC on toteuttanut aiemmin sähköisiä palvelukokonaisuuksia sekä julkishallinnolle että yrityksille, mm. Verohalinnon Verkokortti verkossa –palvelun (www.vero.fi/verokortti). CCC Oy on Oulunsalossa kotipaikkaansa pitävä ohjelmistotalo. Lisätietoja Raimo Hakola, valvontapäällikkö, (09) 4370 2218 Reijo Hovi, hankepäällikkö, (09) 4370 2324