• RAY/

RAY:n uusi pelisali Torniossa avattavaan kauppakeskukseen/ RAY öppnar ny spelsal i Torneås nybyggda köpcenter

Torniossa juhlitaan uuden Rajalla – På Gränsen kauppakeskuksen avajaisia 29.10. Samalla juhlitaan myös Raha-automaattiyhdistyksen 26. Täyspotin avajaisia.

Tornion uusi Täyspotti tuo kaupunkiin uudenlaisen pelisalin, joka tarjoaa paitsi automaattipelejä myös pöytäpelit Ruletin ja Dynamic Pokerin. Erilaisia automaattipelejä salista löytyy lähes 60, kuten suositut Luna, Sole ja Jokeripokeri sekä uutuudet Suvihumppa ja Komisario Palmu.

– Tornion Täyspotti on paitsi Torniossa uusi pelisali myös sarjassaan toinen täysin uudenlainen Täyspotti, jossa panostetaan yhä enemmän asiakkaiden viihtymiseen. Tämä tarkoittaa yhä parempaa asiakaspalvelua, monipuolisempaa pelitarjontaa ja mukavaa rentoutumisaluetta, missä asiakkaat voivat vaikkapa juoda kahvia ja lukea päivän lehdet. Ensimmäinen uudistettu Täyspotti avattiin Turkuun elokuun lopussa ja saamamme kokemukset ovat todella hyviä, kertoo konseptipäällikkö Kai Roiha.

Uusissa Täyspoteissa myös pelisalin ikärajavalvonta tiivistyy, sillä pelisalissa on heti sisäänkäynnin yhteydessä palveluvastaavan työpiste, jossa työskentelee aina yksi salin työntekijöistä. Palvelutiskiltä löytyy myös helposti apua pelaajia askarruttaviin kysymyksiin.

– Ja luonnollisesti kaikki palvelut löytyvät molemmilla rajan kielillä, painottaa Roiha.

Lisätietoja: kauppakeskuksen avajaisissa keskiviikkona klo 12 on tavattavissa konseptipäällikkö Kai Roiha, puh. 0400 406 357 ja www.pelaamo.fi/pelisalit

***********************************************************************

Nya köpcentret Rajalla – På Gränsen i Torneå står klart för invigning den 29 oktober. Samtidigt firas öppningen av Penningautomatföreningens nya Täyspotti-sal, den 26:e i ordningen.

I och med den nya Täyspotti i Torneå får staden en spelsal av helt ny typ som förutom automatspel även erbjuder bordsspelen Roulett och Dynamic Poker. Det kommer att finnas närmare 60 olika automatspel i salen, till exempel Luna, Sole och Jokeripokeri samt spelnyheterna Suvihumppa och Komisario Palmu.

– Täyspotti-salen i Torneå är en spelsal av nytt slag i staden och den andra i raden av en helt ny typ av Täyspotti, där vi satsar lite extra för att kunderna ska trivas. Det innebär att vi erbjuder ännu bättre kundservice, ett bredare spelsortiment och en avkopplingshörna där kunderna till exempel kan ta en kopp kaffe och läsa dagens tidningar. Den första förnyade Täyspotti-salen invigdes i Åbo i slutet av augusti och redan nu har vi mycket goda erfarenheter av det, berättar konceptchef Kai Roiha.

– Vi kommer också att effektivisera övervakningen av åldersgränser. Den person som är serviceansvarig har sitt arbetsbord strax innanför entrén till spelsalen. Någon från personalen kommer alltid att sitta där. På så sätt är det också lätt för spelarna att få hjälp och svar om det är något de vill fråga.

– All service ges självfallet på de språk som talas på bägge sidor om gränsen, understryker Roiha.

Mer information: Konceptchef Kai Roiha, telefon 0400 406 357 och www.pelaamo.fi/pelisalit