• Real Snacks/

Junior Luomu -maissinaksut lisäaineeton ensinaksu – Kotimainen Real Snacks tuo luomun snacks-tuotteisiin

Report this content

Suomalaisen Real Snacksin valmistamat suolattomat ja lisäaineettomat Junior-maissinaksut ovat saaneet rinnalleen luomuversion. Junior Luomu -maissinaksut valmistetaan sataprosenttisesti eurooppalaisesta luomumaissista, ja ne ovat ensimmäinen luomutuote snacks-kategoriassa.

Real Snacksin uudet Junior Luomu -maissinaksut on suunnattu pienille lapsille neljän kuukauden iästä eteenpäin. Ne soveltuvat hyvin perheen pienimmille, sillä ne ovat täysin lisäaineettomia ja suolattomia. Naksut ovat myös monien allergikkojen herkku, sillä ne ovat laktoosittomia, maidottomia ja gluteenittomia. Kätevästä 90 gramman pussista riittää naposteltavaa koko perheelle.

Terveellistä dipattavaa aikuiseenkin makuun

- Rapeat ja miedonmakuiset maissinaksut ovat lasten mieleen. Terveellisyytensä ansiosta ne ovat hyvä ensinaksu aivan pienillekin napostelijoille. Tuotteen ainoa valmistusaine on eurooppalainen luomumaissi, joten lisäaineita ei tarvitse pelätä. Myös hauskat ja värikkäät pakkaukset ilahduttavat lapsia ja lapsenmielisiä, Real Snacksin toimitusjohtaja Mikko Tahkola kuvailee.

Maissinaksut ovat hyvä valinta myös luomua ja lisäaineettomuutta arvostavalle aikuiselle. Naksut ovat terveellinen vaihtoehto välipalaksi ja illanviettojen dippilautasille.

Tuotetiedot

Junior Luomu -maissinaksut on valmistettu Suomessa. Suositushinta 1,90 € / 90 g. Valmistettu 100% eurooppalaisesta luomumaissista. Ei sisällä geenimuunneltua maissia.

Toimitusjohtaja Mikko Tahkola, puh. 040 829 0195, mikko.tahkola@realsnacks.fi

Kuvia toimitukselliseen käyttöön: http://www.akvamariini.fi/realsnacksmedia/

www.realsnacks.fi/junior

Real Snacks Oy on suomalainen snacks-tehdas. Yhtiö työllistää 15 henkeä Pyhännällä, ja sen liikevaihto vuonna 2010 oli € 3 300 000. Real Snacks Oy on kasvanut viime vuosina yli 30 %:n vuosivauhtia ja se valmistaa noin 15 % suomalaisten kuluttamista snackseistä.