Regus tukee suomalaisia yrittäjiä

Espoon toimipiste tuo pienille ja keskisuurille yrityksille uusia joustavia mahdollisuuksia ja tehostaa kulujenhallintaa

Regus on maailman johtava joustavien toimitilaratkaisujen tarjoaja, ja sen uusin toimipaikka on nyt avattu Espooseen. Joustavan työtilan ansiosta pienet ja keskisuuret yritykset, startup-yritykset ja Suomessa toimivat ulkomaiset yritykset voivat tavoitella kasvua Suomessa kustannustehokkaasti, kun pääomaa vapautuu muuhun liiketoimintaan. Yritykset voivat myös entistä helpommin palkata lisää henkilöstöä ja osallistua suuriin tarjouskilpailuihin.

Espoon toimipiste on osa Reguksen laajentumisstrategiaa Pohjoismaissa. Alkuvuodesta verkosto on kasvanut jo 12 prosenttia, kun uusia toimipisteitä on avattu Norjaan (Oslo ja Bergen) ja Ruotsiin (Tukholman Ringvägen). Yritykset voivat nyt valita 29:stä Pohjoismaissa sijaitsevasta toimipaikasta, joista kolme on Suomessa.

Suomen toimipisteen tiimipäällikkö Juha Hakala kommentoi laajentumista näin: "Yritykset etsivät Pohjoismaista uusia markkinoita ja mahdollisuuksia, ja Reguksen tarjoamat joustavat ja helposti saatavilla olevat ratkaisut ovat tässä avuksi. Kun alueen kaupungeissa on kattavasti saatavilla käyttövalmiita työtiloja, yritykset voivat kasvaa tai supistaa toimintaansa tarpeen mukaan sitoutumatta pitkäkestoisiin vuokrasopimuksiin. Uskomme suomalaisiin yrittäjiin ja haluamme tukea heitä yritystoiminnan haasteissa."

Reguksen tuoreen tutkimuksen mukaan kaksi kolmasosaa suomalaisista yrittäjistä kokee, että valtion tuen puute on huomattava este yritysten toiminnalle. Muita haasteita ovat byrokratia (60 %) ja luoton saamisen vaikeus (54 %). Vaikeuksista huolimatta jopa 88 prosenttia suomalaisista yrittäjistä olisi valmis kokemaan samat haasteet uudelleen.

Regus-työtilat helpottavat liike-elämän päivittäisiä haasteita. Niiden ansiosta yritys voi säästää aikaa ja rahaa ja keskittyä täysipainoisesti liiketoimintaan, kun toimistot ovat valmiiksi kalustettuja ja yrityksillä on käytössään toimiston hallinta-, huolto-, ylläpito- ja vastaanottopalvelut. Yritykset voivat entistä joustavammin ottaa käyttöön uusia työtiloja tai palkata lisää henkilöstöä, hallita kustannuksia ja etsiä uusia projekteja sekä tutustua uusiin markkinoihin ja kaupunkeihin. Reguksen verkoston laajeneminen parantaa suomalaisten ja kansainvälisten yritysten toiminnan joustavuutta Pohjoismaissa entisestään.

Juha Hakala jatkaa: "Espoossa on valtavasti mahdollisuuksia luonnontieteiden, tekniikan, energiateollisuuden ja viihteen sektoreilla. Meistä on hienoa, että edulliset ja joustavat työtila- ja palveluratkaisumme voivat auttaa paikallisia ja kansainvälisiä yrityksiä pääsemään osalliseksi näistä mahdollisuuksista."

Tietoja keskuksesta

Reguksen uusi keskus Espoossa sijaitsee Life Science Center Keilaniemessä. Keskus on hyvien liikenneyhteyksien varrella, sen läheisyydessä on paljon pysäköintialueita, ja alueella on paljon yritysten pääkonttoreita. Saatavana on yksityisiä toimistotiloja ja avotoimistoja, päivätoimistoja, business lounge -tila ja kokoushuoneita. Palveluihin kuuluvat wifi-yhteys, monikielinen vastaanotto ja toimistotukipalvelu.