Rejlers ostaa ClimaConsult Finland Oy:n

Report this content

Rejlers ostaa ClimaConsult Finland Oy:n ja vahvistaa osaamistaan rakentamisen alalla pääkaupunkiseudulla. ClimaConsultilla on laaja asiakaskunta ja vankka osaaminen ratkaisuissa, jotka edistävät tarpeenmukaisia olosuhteita, energiatehokkuutta ja vastuullista rakentamista.

Yritys tekee yli miljoonan euron liikevaihtoa vuositasolla ja sen palveluksessa työskentelee 14 asiantuntijaa. Suunnittelutoimistolla on vankkaa osaamista lämmitys-, vesi-, ilmanvaihto-, ja automaatiosuunnittelussa niin uudisrakentamisessa kuin peruskorjaushankkeissa. Rejlers ja ClimaConsult ovat tehneet menestyksekästä yhteistyötä yli kymmenen vuotta useissa eri hankkeissa.

- Olen iloinen, että saamme näin vahvistettua entisestään meidän LVIA-suunnitteluosaamista. Tämä tukee meidän vahvaa sähkösuunnitteluamme. Yhdistämme nyt osaamisemme ja verkostomme. ClimaConsultilla on pitkiä ja pysyviä asiakassuhteita. Yhteisten hankkeiden myötä tunnemme toistemme yrityskulttuurit. Toivotan uudet rejlersiläiset lämpimästi tervetulleeksi, sanoo Rejlers Finlandin toimitusjohtaja Mikko Vaahersalo.

- Pohjoismaiden yhtenä johtavana suunnittelu- ja konsultointiyhtiönä Rejlers tuo meille uusia mahdollisuuksia kehittymiseen ja kasvuun. On upeaa liittyä osaksi tätä matkaa, sanoo ClimaConsultin toimitusjohtaja Juha Pentikäinen.

ClimaConsultista tulee osa Rejlersin Rakentamisen toimialaa. Rejlersin Rakentamisen toimiala toteuttaa rakennetun ympäristön vastuullisia teknisiä asiantuntijapalveluita valtakunnallisesti vahvuutena etenkin talotekninen osaaminen liike- ja toimitiloissa sekä vaativassa julkisessa rakentamisessa. Rejlersin yli tuhannesta Suomen osaajasta noin 200 työskentelee Rakentamisen toimialalla.

Osapuolet ovat allekirjoittaneet sopimuksen yrityskaupasta. ClimaConsultin työntekijät siirtyvät Rejlersille vanhoina työntekijöinä.

Kuvateksti: Rejlersin ja ClimaConsultin johtoa, vasemmalta Pelagia Wolff, Asko Laune, Harry Gullberg, Juha Pentikäinen, Mikko Vaahersalo, Peter Kyber, Katja Forsman.

Yhteystiedot
Mikko Vaahersalo, toimitusjohtaja, Rejlers Finland, +358 44 425 3143, mikko.vaahersalo@rejlers.fi
Pelagia Wolff, viestintäjohtaja, Rejlers Finland, +358 50 366 0878, pelagia.wolff@rejlers.fi

Alati jalostuvaa insinööriosaamista. Huomisen yhteiskunnan hyväksi.
Rejlers on teknisen alan suunnittelu- ja konsultointiyhtiö, joka luo tulevaisuuden toimivaa yhteiskuntaa. Olemme asiakkaidemme luotettu kumppani teollisuuden, rakentamisen, energian ja infran hankkeissa. Asiantunteva ja kasvava joukkomme haluaa oppia jatkuvasti: vaalimme avoimuutta, rohkeutta ja verkostomaista yhteistyötä. Vaikutamme yhteiskunnan kehitykseen koko maassa ja globaalisti, mutta ymmärrämme paikallisia lähtökohtia. 1100 asiantuntijaamme ovat läsnä yli 20 paikkakunnalla Suomessa. Olemme osa Tukholman pörssissä listattua Rejlers-konsernia, jonka 2700 asiantuntijaa verkostoineen toimivat Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Abu Dhabissa. Uudistuvan osaamisen avulla luomme tulevaisuuden toimivaa yhteiskuntaa; tiedämme, mitä huominen tarvitsee.

rejlers.fi