Rejlers ostaa LK-Paloinsinöörit Oy:n

Report this content

Rejlers on ostanut turkulaisen palokonsultointiin ja sammutuslaitesuunnitteluun erikoistuneen LK-Paloinsinöörit Oy:n 1.9.2023 ja vahvistaa paloteknistä suunnitteluosaamistaan teollisuuden ja rakentamisen alalla.

Yhtiön liikevaihto vuonna 2022 oli yli 600 000 euroa ja se työllistää 7 henkilöä.

- Rakennusten paloturvallisuuden varmistaminen on keskeinen osa suunnitteluprosessia. Yrityskauppa tukee strategista tavoitettamme auttaa asiakkaita turvaamaan toimintansa. LK-Paloinsinöörit on suunnitellut paloturvallisuusratkaisuja moniin julkisiin ja yksityisiin rakennuksiin ja luonut vankat asiakassuhteet. Yhdessä pystymme entistä paremmin tarjoamaan asiakkaillemme palokonsultointiin ja sammutuslaitesuunnitteluun liittyvät palvelut. Toivotan uudet kollegamme lämpimästi tervetulleiksi, sanoo Reljers Finlandin rakentamisen toimialajohtaja Asko Laune.

- Rejlers on voimakkaassa kasvussa oleva yhtiö, ja meillä on jo yhteisiä projekteja. Uskomme, että osana Rejlersiä pääsemme tekemään yhä vaikuttavimpia hankkeita niin julkisissa rakennuksissa, teollisuuden laitoksissa kuin asuntorakentamisessakin, sanoo LK-Paloinsinöörit Oy:n toimitusjohtaja Ville Koskela.

Osapuolet ovat allekirjoittaneet sopimuksen yrityskaupasta. LK-Paloinsinöörit Oy:n työntekijät siirtyvät Rejlersille vanhoina työntekijöinä.

Yhteystiedot

Asko Laune, toimialajohtaja Rakentaminen, Rejlers Finland, +358 40 049 5895, asko.laune@rejlers.fi

Pelagia Wolff, viestintäjohtaja, Rejlers Finland, +358 50 366 0878, pelagia.wolff@rejlers.fi

Kuvateksti: Vasemmalta Katja Forsman, Rejlers, Ville Koskela ja Jukka Lehmusvirta, LK-Paloinsinöörit sekä Asko Laune, Rejlers.
Kuva: Mikael Ahlfors

Alati jalostuvaa insinööriosaamista. Huomisen yhteiskunnan hyväksi.
Rejlers on teknisen alan suunnittelu- ja konsultointiyhtiö, joka luo tulevaisuuden toimivaa yhteiskuntaa ja edistää vihreää siirtymää. Olemme asiakkaidemme luotettu kumppani teollisuuden, rakentamisen, energian ja infran hankkeissa sekä johdon tekninen neuvonantaja kestävissä energiaratkaisuissa. Yli 1000 asiantuntijaamme ovat läsnä yli 20 paikkakunnalla Suomessa. Olemme osa Tukholman pörssissä listattua Rejlers-konsernia, joka toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Abu Dhabissa.
rejlers.fi

Avainsanat: