Aiemmin julkaistujen neljännes- ja puolivuosilukujen oikaisu

Relais Group Oyj, pörssitiedote 7.3.2024 kello 8.30

Relais Group on korjannut aiemmin raportoimiaan IFRS 16 Vuokrasopimukset standardin mukaisia lukuja yhden vuokrasopimuksen päättymispäivän korjaamisen vuoksi. Korjaus aiheutti muutoksia aiemmin julkaistuihin konsernin taloudellista tulosta ja taloudellista asemaa kuvaaviin neljännes- ja puolivuosilukuihin vuosilta 2022 ja 2023.

Korjatut taulukot ovat tämän tiedotteen liitteenä.

Thomas Ekström, talousjohtaja
Sähköposti: thomas.ekstrom@relais.fi

Liikevaihtomme vuonna 2023 oli 284,3 (2022: 260,7) miljoonaa euroa. Vuoden 2023 aikana ostimme yhteensä neljä yhtiötä. Palveluksessamme työskentelee noin tuhat ammattilaista kuudessa eri maassa. Relais Groupin osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.